14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel uit 1940. Mooie ruime kamer met 2 bedden. Bankje en 2 stoelen. Mooie grote badkamer met bad en aparte douche.
Kamer 106. Lag naast een machinekamer. 's avonds tot een uur of 11pm sloeg er steeds iets aan en dan weer uit. Hele nacht bromgeluid. Niet optimaal voor je nachtrust. Wel goede bedden.
Ontbijt in mooie zaal. Buffet met melk yoghurt fruit en cereals. En wat droge sneetjes brood. Geen jam of boter.
Vriendelijke bediening kwam na een tijdje vragen wat je voor je ontbijt wenst. Prima, alleen wel weinig toast.
Hadden waarschijnlijk wel bij kunnen vragen. Maar niet gedaan.
Hier waren we maar 1 nacht vanwege onze rondreis Bronwyn van Buro Scanbrit.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden kamer 105. Een driepersoons kamer. De ontvangst was prima. De toegang naar de kamer op de begane grond was vreemd; dit moest via de 1e etage! Het eten in de bar was ook prima. Dat geldt ook voor de bediening!
De kamer zelf ligt erg rustig en ziet er netjes uit. Dit geldt helaas niet voor de badkamer. Deze was erg gedateerd en was ook niet echt schoon meer te maken.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Helen-Res, Manager van Twin Trees Hotel & Leisure Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Dear guest
Thank you for your feedback
I am happy to read you enjoyed your overall stay with us & you enjoyed your evening dinner
We hope to welcome you back soon
Kind regards
Helen
Front office & reservations manager

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel aan de rand van een prachtige omgeving. Hotel met alle opties die je kunt bedenken, zoals een Spa en sportruimte. Wel erg groot maar niet storend. Ruime kamers met wat oude uitstraling.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
15 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt in een prachtige, rustige omgeving. Vriendelijke bediening bij aankomst. De kamer was ruim en keurig verzorgd. Er is in het hotel ook gelegenheid tot sportactiviteiten: zwembad aanwezig. De wifi was uitstekend! Ontbijt prima verzorgd.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
17 juli 2016 beoordeeld

Hadden dit hotel gekozen omdat het op de weg lag voor onze rondreis.Eerste vaststelling alles in orde.receptioniste was vriendelijk, hebben dan gevraagd ofdat de kamer rustig ware en dat werd bevestigd.Kamer was in orde,tot dat er rond 10 uur een hels lawaai losbrak ,we lagen te schudden in ons bed en het was niet uit te houden.Ben dan naar de receptie geweest om het te melden en daar deed men een beetje appatisch.Later is ook mijn zoon nog eens naar beneden gegaan en heeft gevraagd naar de manager.Die man liet het er op neerkomen dat een fuif voor hem belangrijker was dan hotel gasten.Ben dan maar een eind verderaf in de auto gaan slapen.In de morgen bleef de miserie voortduren,het personeel liep rond met lange gezichten omdat de opkuis van de fuifzaal te lang geduurd had denken wij en omdat er een bus was die aan het ontbijten waren.Toen wij daar toekwamen was er geen plaats en geen eten.Na een tijd wachten toch een tafeltje vrij gemaakt en na nog eens lang wachten toch iets gekregen.Ik raad dan ook de mensen aan om dit hotel te vermijden als je niet met hetzelfde wilt geconfronteerd worden.Want je weet al van tevoren voor wie de manager gaat kiezen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie