“mooie locatie”

Keukens: Iers, Internationaal, Pub-restaurant
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juni 2017 beoordeeld

op advies van de eigenaar van de B&B zijn wij hier twee keer gaan eten. een heel mooie locatie, het eten was er prima en de wijn van goede kwaliteit.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten, gezellig restaurant en bar met vriendelijke bediening. Van harte aanbevolen om er te gaan eten.

20 juni 2016 beoordeeld

We hebben genoten van een heerlijke maaltijd bij restaurant Dillon's in Ballina. Het restaurant bevindt zich aan een binnenplaats en je bereikt het via een poortje aan Dillon Terrace. Het klassieke gebouw ademt een prettige sfeer. De door ons gekozen gerechten, chicken curry en duck two ways, waren zeer smakelijk. De bediening was aangenaam en vriendelijk. Wij vonden de kwaliteit-prijs verhouding erg goed. Een echte aanrader.

14 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer op advies van de B&B-eigenaar naar dit restaurant. Tweemaal gegeten: eerste keer een perfecte chillie met beef. Vanavond een heel goede basket met king prawns en daarna de ovengegaarde zeeforel met zoete aardappel. Een prachtmenu. Als dessert namen we de tiramisu en de Eton mess (?): TOP !!

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dillans ligt verstopt in Ballina. De moeite waard om te zoeken.
Goed eten voor een goede prijs en vriendelijk personeel.

Reizigers die Dillons Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Dillons Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!