“een prima restaurant”

The Mews Kenmare
Geclassificeerd als nr. 1 van 57 Restaurants in Kenmare
Keukens: Internationaal
26 juni 2017 beoordeeld

wij hadden de avond ervoor gereserveerd, want dat is nodig in dit restaurant. Het wordt erg druk bezocht. Het is ook zeer aan te bevelen.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit uitstekend. Vriendelijke bediening. Kortom alles goed, maar net geen vijf bollen. Wel aanrader als je meeerfete dagen in de buurt bent.

5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima keuken en zeer fijne bediening. Zeker doen in Kenmare. uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegegeten, en een byzondere gastvrije ontvangst, de gastvrouw ontgaat niets en dus een prima service. Wat mij echt opviel toen het eten gebracht werd was dat de serveerster precies wist welk gerecht voor wie was zonder dat zij de bestelling had opgenomen! Goed bezig bij "The Mews"!

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het oog leek de kaart niet echt super bijzonder (want dat verwacht je toch als een restaurant zo goed scoort) maar de uitvoering van de gerechten was subliem. De verschillende smaken van de ingrediënten komen mooi bij elkaar en de borden zijn prachtig opgemaakt.
De bediening is zeer vriendelijk en alert.
Wel 2 minpuntjes; we kregen een tafeltje voor 2 in een soort "tussen-halletje" en tegenover ons zat een groep Amerikanen. Het ging er gezellig, maar ook heel luidruchtig aan toe. Ook liep de bediening af en aan in dit stukje van het volle restaurant dus echt rustig dineren was er niet bij.
Verder vonden we het nogal warm en benauwd binnen.
Maar alles bij elkaar toch een zeer geslaagd diner met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reizigers die The Mews Kenmare bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry

In The Mews Kenmare geweest? Deel je ervaringen!