Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kenmare
vanaf US$ 3,36
Beoordeeld op 28 juli 2019

Tegen een vergoeding van €6 krijg je toegang tot dit landgoed. Er zijn goed aangegeven routes van verschillende lengtes en zwaartes. De route er naar toe biedt enige uitdaging: een acht kilometer landweg met één baan voor beide richtingen, maar goed te doen. Al van ver zie je de spectaculaire waterval, alwaar je je auto kwijt kunt en de routes beginnen. Goede wandelschoenen vereist en wandelstok(ken) aanbevolen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 18 april 2019 via mobiele applicatie

Idyllisch plekje! Het is even rijden van de grote weg af, een achttal km over een smal asfaltweggetje, maar het is meer dan de moeite waard. Prachtig wandelen in een gevarieerde natuur. Dat je wat inkom moet betalen is logisch want het moet ook allemaal onderhouden worden. De 19de eeuwse boerderij in restauratie is ook de moeite waard.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 x langsgeweest. 1 x op een heel regenachtige dag. De eigenares was zo vriendelijk om te zeggen dat het zinloos was om te wandelen met dergelijk weer. Dus dan zijn we de dag erop teruggeweest. We hebben de gele wandeling gedaan (jammer genoeg deels in de regen). Dit gaat een heel stuk verder dan alleen de waterval. En voor mensen die graag een beetje avontuurlijker wandelen en af en toe graag wat 'klimmen' is dit zeker een aanrader. Prachtige uitzichten. Er was niemand anders die deze wandeling had gekozen, dus we waanden ons alleen op de wereld. Een zalig gevoel.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Alleen de route er naar toe was al een belevenis! Mooi slingerend weggetje met prachtig uitzicht over het landschap en water en de heuvels. Het is gelukkig niet ingericht op massa’s mensen. Een vriendelijke heer inde het toegangsgeld (kinderen hadden studentenkorting) en een leuke middag kon beginnen. Prachtige wandeling! Wij hebben de rode route gedaan, over de waterval. Dankzij langere tijd weinig neerslag, stroomde de waterval niet hevig. Goed te doen, maar stevige wandelschoenen zeker noodzakelijk. Route eindigt na ca 2 uur met een stukje langs de lieflijke rivier. Vergeet op de terugweg ook niet om even te stoppen bij de stone circle (staat aangegeven). Nog een pareltje!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Waw. Wat een vondst. Jammer dat we pas in de namiddag daar aankwamen. We hadden er gerust een volledige dag kunnen doorbrengen.

Datum van activiteit: mei 2018