Beoordeeld op 28 augustus 2017

Onze kamer was comfortabel ruim en schoon met 1 en een 2-persoonsbed. Koffie- en thee faciliteiten waren aanwezig. Prima ontbijt in buffetvorm. Diner werd uitgeserveerd en was smaakvol. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat het erg druk was. De kleine bar was goed. We verbleven 2 nachten in het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Andrew R, General Manager van Kenmare Bay Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Dear Guest,
Thank you for your review and rating. I hope that you enjoyed your trip around Ireland.
If you are back in the Kenmare area again, we would love to welcome you back again.
Kind regards,
Andrew Rees, General Manager

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Gelukkig maar 2 verdiepingen. Bij het diner hadden we een snelle bediening en het eten was van goede kwaliteit. De kamers zijn ruim en leuk aangekleed, ook de bedden liggen goed. Een leuk hotel in het centrum.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017

Een gedateerd hotel. Op onze dag van aankomst was er een reuze bruiloft gaande, wat tot in de late uurtjes duurde. Kamer gedateerd, bedden redelijk maar niet meer dan dat. Het ontbijt was matig. Was onderdeel van een pakketreis. Andere hotels waren echt beter. Wifi signaal onvoldoende.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 mei 2017

Een druk hotel, ook met groepen en verhuur van vakantiewoningen. Goede ruime kamers en alles erg schoon. Het ontbijt is goed maar niet echt uitgebreid. Natuurlijk wel een Iers ontbijt. Als je dat niet lust heb je weinig alternatieven. De bediening is erg vriendelijk en deels behulpzaam. Nadat een grote groep klaar was met het ontbijt ging men eerst opruimen en werd er pas daarna gewerkt aan de zeer nodige aanvulling van het ontbijtbuffet. Er werd ook letterlijk gezegd dat dit de volgorde was. Niet echt klantvriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Hier de laatste 2 nachten van onze rondreis doorgebracht. Groot complex, prima kamers en zeker schoon. Wij zijn vooral te spreken over het personeel. In de bar erg leuke bediening gehad en de dames van de receptie zijn erg behulpzaam.
Ontbijt als avondeten erg goed!

Kamertip: Vraag een kamer op begane grond als je niet de mogelijkheid hebt je koffers de trap op te tillen.
Datum van verblijf: augustus 2016
Andrew R, General Manager van Kenmare Bay Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Dear Guest,
Thank you for your recent review. I am glad to hear that you enjoyed all aspects of the hotel and your accommodation and our friendly staff. I hope that you enjoyed the rest of your trip around Ireland. If you are ever in the Kerry area again, we would love to welcome you back.
Kind regards,
Andrew Rees,