“Lekkere broodjes”

Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Dessert in Kenmare
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Afhalen
19 augustus 2017 beoordeeld

Je kunt zelf je broodje samenstellen, het wordt vers gemaakt. De baguette met kip en sla was heel lekker. Druk, weinig zitplaatsen, maar je kunt je broodje meenemen.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden heerlijk koffie gedronken met iets heerlijkste erbij. Hetvisxook geweldig boor een snelle of grote lunch.

4 april 2017 beoordeeld

Gestopt voor een bakkie koffie en een heerlijke caramelsquare!!!
Keuze uit genoeg taartjes, gebakjes, scones etc! Hartig en zoet! Ook de lunch zag er heerlijk uit! Jammer dat het voor ons nog geen lunchtijd was!
Bestellen doe je bij balie/kassa.

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een snelle hap dacht ik, had ik beter niet kunnen doen! Het stokbroodje was absoluut niet vers en had het idee dat dit nog van de dag ervoor was, hier zal ik nooit meer iets eten.

21 mei 2015 beoordeeld

Altijd druk, veel bezocht door locals. Lekkere scones en sandwiches voor een fatsoenlijke prijs. Je zit er wel bovenop elkaar, maar dat is ook wel gezellig. Het eten is van goede kwaliteit en veel is zelf gemaakt.

Reizigers die Jam bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry
Kenmare, County Kerry

In Jam geweest? Deel je ervaringen!