“Leuke avond met muziek”

Keukens: Iers, Vis en zeevruchten, Internationaal, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
30 augustus 2017 beoordeeld

Na een wandeling door Kenmore zijn we hier beland. We hadden geluk dat er nog een tafeltje voor 6 vrij was. Gelukkig, want dat maakt het gezellig. Er was een zanger, dat geeft een leuke sfeer. We hebben hier alleen enkele biertjes gedronken, geen maaltijd. Personeel is vriendelijk

26 juni 2017 beoordeeld

Mede vanwege het feit, dat er vanaf 21.00 uur live muziek was, hebben wij hier gegeten. Het was er behoorlijk druk. een redelijke kwaliteit van eten, zeker voor een pub.

24 juni 2017 beoordeeld

Druk bezocht restaurant met goede traditionele keuken. Life muziek gedurende de maaltijd. Reserveren is aan te raden

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook in de Bar-Restaurants is het goed vertoeven. Gezellig druk. Goed eerlijk eten zonder tierlantijntjes.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, eigengemaakte hamburger en gehaktballetjes, eigenlijk waren alle gerechten die we hadden besteld lekker!
Vanaf 19.30 werd er live muziek gemaakt (traditionele jigs en reels) door een violiste en accordionist, dat maakte het geheel af!

Reizigers die The Coachman's Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Coachman's Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!