“Een Ierse Pub met live muziek”

The Coachman's Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 57 Restaurants in Kenmare
Keukens: Iers, Vis en zeevruchten, Internationaal, Pub-restaurant
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juni 2017 beoordeeld

Mede vanwege het feit, dat er vanaf 21.00 uur live muziek was, hebben wij hier gegeten. Het was er behoorlijk druk. een redelijke kwaliteit van eten, zeker voor een pub.

Datum van bezoek: juni 2017

24 juni 2017 beoordeeld

Druk bezocht restaurant met goede traditionele keuken. Life muziek gedurende de maaltijd. Reserveren is aan te raden

Datum van bezoek: juni 2017
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook in de Bar-Restaurants is het goed vertoeven. Gezellig druk. Goed eerlijk eten zonder tierlantijntjes.

Datum van bezoek: april 2017
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, eigengemaakte hamburger en gehaktballetjes, eigenlijk waren alle gerechten die we hadden besteld lekker!
Vanaf 19.30 werd er live muziek gemaakt (traditionele jigs en reels) door een violiste en accordionist, dat maakte het geheel af!

Datum van bezoek: september 2016
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De vis Pie,was uitstekend maar voor de muziek hebben wij een extra koffie genomen. Mocht je in de buurt zijn echt aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die The Coachman's Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry

In The Coachman's Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!