“ZEER TEVREDEN.”
Beoordeling van Boshuis

Boshuis
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 Restaurants in Hallaar
29 september 2020 beoordeeld

Vriendelijk. Lekkere keuken. Prijs-kwaliteit in orde. Af en toe moet je je keuze wijzigen, maar dat bewijst de versheid (zeker bij suggestie). Bij reservatie staat de tafel steeds klaar.

Datum van bezoek: september 2020

23 september 2020 beoordeeld

Rustig terras achteraan. Vooraan ideaal met kinderen.
Lekkere keuken.
Ook vegangerechten te verkrijgen

Datum van bezoek: september 2020
27 juli 2020 beoordeeld

Garnaalkroketten smaken zeer vers.
Mosselen waren ook een voltreffer.
Steak (wit-blauw) perfect gebakken, vergezeld met een lekkere saus en perfecte frietjes.

Datum van bezoek: juli 2020
21 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie omgeving en rustiek kader met vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit voor de coupe Boshuis is ok.

Datum van bezoek: juni 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen enkel iets drinken terwijl de kindjes buiten speelden in de speeltuin. Na ruim drie kwartier op het terras te hebben zitten wachten (zonder drank) zijn we maar verder gewandeld. Spijtig!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Boshuis bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen
Wiekevorst, Antwerpen

In Boshuis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.