Gratis annuleren tot 02-10-22
Hotels.comUS$ 135
TravelocityUS$ 135
eDreamsUS$ 117
Beoordeeld op 2 maart 2020

Mooie plaats, uitstekend ontbijt. Kamer was groot en netjes in orde. Grote badkamer.
Aankleding van de kamer kon wat beter, Goede service en uitstekende lokale producten te koop. Goede uitvalsbasis om Gent te bezoeken

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Zeer vriendelijke gastheer die zijn gasten een aangenaam verblijf bezorgt. Gezellige kamers met persoonlijke touch en een rijke keuze aan boeken. Heel verzorgd ontbijt met vers fruit en lekkere tomaatjes uit eigen serre. De tuin is een droom met vele zithoekjes en verborgen plekjes, middenin een rijkdom aan planten en bloemen. De omgeving is een wandel- en fietsparadijs, met het mooie Gent dichtbij.
Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

voor de 2e x hier gelogeerd. Terug super dik in orde. Gezellig, vriendelijk, proper, alles is er, parking, welkomstdrankje, tv met dvd's en boeken op de kamer, uitgebreid en lekker ontbijt, ... we blijven zeker terug gaan !!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 december 2018

zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer, privé parking, mooie kamer, mogelijkheid om iets te drinken op de kamer, tv met dvd en films beschikbaar, zalig toilet met veel boeken, zeer lekker vers ontbijt .. super aangename B&B, zeker een aanrader. 10/10

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schone ruime kamer met apart toilet, naast de badkamer. Koffiezet/thee mogelijkheden op de kamer. Mooie tuin met diverse zitjes aan de vijver. Heerlijk ontbijt. Op overloop drankjes in koelkast (aan te geven op lijst)

Datum van verblijf: augustus 2018