Gratis annuleren tot 02-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Hotels.comUS$ 135
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Zeer vriendelijke gastheer die zijn gasten een aangenaam verblijf bezorgt. Gezellige kamers met persoonlijke touch en een rijke keuze aan boeken. Heel verzorgd ontbijt met vers fruit en lekkere tomaatjes uit eigen serre. De tuin is een droom met vele zithoekjes en verborgen plekjes, middenin een rijkdom aan planten en bloemen. De omgeving is een wandel- en fietsparadijs, met het mooie Gent dichtbij.
Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

voor de 2e x hier gelogeerd. Terug super dik in orde. Gezellig, vriendelijk, proper, alles is er, parking, welkomstdrankje, tv met dvd's en boeken op de kamer, uitgebreid en lekker ontbijt, ... we blijven zeker terug gaan !!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 december 2018

zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer, privé parking, mooie kamer, mogelijkheid om iets te drinken op de kamer, tv met dvd en films beschikbaar, zalig toilet met veel boeken, zeer lekker vers ontbijt .. super aangename B&B, zeker een aanrader. 10/10

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schone ruime kamer met apart toilet, naast de badkamer. Koffiezet/thee mogelijkheden op de kamer. Mooie tuin met diverse zitjes aan de vijver. Heerlijk ontbijt. Op overloop drankjes in koelkast (aan te geven op lijst)

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2015

Na mijn vorige ervaring geen moment getwijfeld om terug te boeken ! Mooie en verzorgde B&B , rustig gelegen. kamers zijn leuk en elk in een thema ingericht . Het ontbijt is steeds super in orde met allemaal verse producten en lekkere huisgemaakte bereidingen .

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Thomas L, Eigenaar van B&B La clé du Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2015

Beste Sven, fijn te horen dat je nog steeds tevreden bent. Wij van onze kant trachten ons steeds te verbeteren en een optimale service te bieden. Groeten, Thomas