Gratis annuleren tot 01-10-22
Booking.comUS$ 117
PricelineUS$ 117
TravelocityUS$ 135
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schone ruime kamer met apart toilet, naast de badkamer. Koffiezet/thee mogelijkheden op de kamer. Mooie tuin met diverse zitjes aan de vijver. Heerlijk ontbijt. Op overloop drankjes in koelkast (aan te geven op lijst)

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2015

Na mijn vorige ervaring geen moment getwijfeld om terug te boeken ! Mooie en verzorgde B&B , rustig gelegen. kamers zijn leuk en elk in een thema ingericht . Het ontbijt is steeds super in orde met allemaal verse producten en lekkere huisgemaakte bereidingen .

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Thomas L, Eigenaar van B&B La clé du Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2015

Beste Sven, fijn te horen dat je nog steeds tevreden bent. Wij van onze kant trachten ons steeds te verbeteren en een optimale service te bieden. Groeten, Thomas

Beoordeeld op 27 maart 2015

Heel mooie B&B. Heel rustig gelegen. Mooie kamers, vriendelijke bediening. Ontbijt bijzonder goed en in aangename ruimte met zicht op mooi aangelegde rust tuin. De kapers zijn ruim en netjes. De tuin is mooi en verzorgd en rustgevend. zeker een aan te raden verblijfplaats

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 1 juni 2014

Ik sliep in de gastenkamer in een losstaand gebouwtje achteraan, midden in een sprookjesachtige tuin, die met veel zorg en creativiteit aangelegd werd. Overal rustplekjes verborgen in één van de tuinkamers. En ik had zelfs een privé-terras. Ik werd warm onthaald, de kamer was absoluut in orde en het ontbijt was heerlijk!

Kamertip: De gastenkamer in de tuin heeft een eigen terras. En de b&b ligt nog geen 10 minuutjes rijden van de belangrijke invalswegen naar Gent, Brussel, Antwerpen, ...
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 november 2013

Na mijn vorige recensie over deze aantrekkelijke b&b in de Gentse omgeving, opnieuw een nacht geboekt halverwege oktober. Fijn vast te stellen dat de kwaliteit nog steeds op een hoog peil blijft en ook de vriendelijke ontvangst, de nette kamers en het uitgebreide ontbijt deel uit maken van de uitstraling van deze b&b. Voor buitenlanders die Belgie bezoeken ligt deze b&b mooi centraal tussen de steden Brugge, Brussel en Antwerpen. Prijs/kwaliteit blijft het een stevige aanrader. Privéparking is aanwezig.

Kamertip: Als je geen trappen kan doen zal allicht de tuinkamer een alternatief kunnen bieden, best dan overleggen met de uitbater.
Datum van verblijf: oktober 2013