“Culinaire ontdekking - dagelijks menu van niveau !”
Beoordeling van Domaine Michaud

Domaine Michaud
Reserveren met
Domaine Michaud is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Roullens
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten tijdens ons verblijf ! Jolanda heeft voor zichzelf de lat hoog gelegd om elke dag een fijn menu aan te bieden. En dit wordt overgenomen door de zoon, Sandor, die net zijn culinaire opleiding afgerond heeft. Gewoon sterren-niveau, met een zeer familiale en gezellige toets. Veel aandacht voor verse locale producten, zelfs uit eigen tuin, en verrassende accenten. Sandor is nog jong, en wat hij nu al op tafel tovert, beloofd voor de toekomst. Zeker plek om terug te keren !

3 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben "SUPER" genoten van een heerlijk weekje vakantie in Domaine Michaud bij: Jolanda, Fred, Naomi-esmée & Sandor Danen.
Een heerlijk ontbijt, een prachtig kamer, een geweldige locatie met een uniek zich over de vallei, mooi zwembad, en 's avonds een "SUPER" heerlijk 3 gangen menu met werkelijk fantastische wijnen. Dit is echt een pareltje!

28 juli 2016 beoordeeld

Het restaurant werkt met 1 zelfde menu voor iedereen aan 37,50 €. Door deze naar Franse normen vrij hoge prijs waren onze verwachtingen vrij hoog. Deze werden werden echter niet volledig waar gemaakt. Het begon zeer goed met een zeer lekkere amuse, een tartare met fijne groentjes, daarna kregen we een mousse van prei met daarop een stukje zalm, dat was ook zeer lekker, maar de zalm mocht gerust dubbel zo groot zijn. Daarna kregen we een vrij eenvoudig hoofdgerecht met een aardappelgratin met gebakken kalfsvlees, en als afsluiter ook een vrij eenvoudige Tiramisu met een bol ijskreem. De gastvrouw en haar dochter die de bediening verzorgt zijn zeer vriendelijk

2 april 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij het prachtig gelegen Domaine Michaud. We hebben genoten van de heerlijke gerechten welke met veel gevoel voor detail door Jolanda zijn bereid. Mooi opgemaakte borden, verse producten, uitstekende bediening en dit alles in een zeer huiselijke sfeer. Mooi uitzicht op "La Cité de Carcassonne".

Domainemichaud, Eigenaar van Domaine Michaud, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2016

Beste Erik B,

Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw positieve ervaring op Domaine Michaud.
Wij zijn blij te horen dat u al onze services op prijs heeft kunnen stellen en we bedanken u voor de complimenten over het eten. We hopen u binnenkort nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Vriendelijke Groet,

Jolanda Danen

27 maart 2016 beoordeeld

Ontzettend genoten van onze avond en van het heerlijk diner, leuke, gepassioneerde mensen, op een prachtige toplocatie.

Beste Stijn B,

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring op ons Domein.
We zijn blij te horen dat u ervan hebt kunnen genieten en hopen u binnenkort nogmaals te kunnen verwelkomen.

Vriendelijke Groet,

Jolanda Danen

Reizigers die Domaine Michaud bekeken, bekeken ook

Carcassonne, Carcassonne

In Domaine Michaud geweest? Deel je ervaringen!