“"SUPER" restaurant with a view!”
Beoordeling van Domaine Michaud

Domaine Michaud
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Roullens
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben "SUPER" genoten van een heerlijk weekje vakantie in Domaine Michaud bij: Jolanda, Fred, Naomi-esmée & Sandor Danen.
Een heerlijk ontbijt, een prachtig kamer, een geweldige locatie met een uniek zich over de vallei, mooi zwembad, en 's avonds een "SUPER" heerlijk 3 gangen menu met werkelijk fantastische wijnen. Dit is echt een pareltje!

Schrijf een beoordeling

28 juli 2016 beoordeeld

Het restaurant werkt met 1 zelfde menu voor iedereen aan 37,50 €. Door deze naar Franse normen vrij hoge prijs waren onze verwachtingen vrij hoog. Deze werden werden echter niet volledig waar gemaakt. Het begon zeer goed met een zeer lekkere amuse, een tartare met fijne groentjes, daarna kregen we een mousse van prei met daarop een stukje zalm, dat was ook zeer lekker, maar de zalm mocht gerust dubbel zo groot zijn. Daarna kregen we een vrij eenvoudig hoofdgerecht met een aardappelgratin met gebakken kalfsvlees, en als afsluiter ook een vrij eenvoudige Tiramisu met een bol ijskreem. De gastvrouw en haar dochter die de bediening verzorgt zijn zeer vriendelijk

2 april 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij het prachtig gelegen Domaine Michaud. We hebben genoten van de heerlijke gerechten welke met veel gevoel voor detail door Jolanda zijn bereid. Mooi opgemaakte borden, verse producten, uitstekende bediening en dit alles in een zeer huiselijke sfeer. Mooi uitzicht op "La Cité de Carcassonne".

Domainemichaud, Eigenaar van Domaine Michaud, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2016

Beste Erik B,

Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw positieve ervaring op Domaine Michaud.
Wij zijn blij te horen dat u al onze services op prijs heeft kunnen stellen en we bedanken u voor de complimenten over het eten. We hopen u binnenkort nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

27 maart 2016 beoordeeld

Ontzettend genoten van onze avond en van het heerlijk diner, leuke, gepassioneerde mensen, op een prachtige toplocatie.

Beste Stijn B,

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring op ons Domein.
We zijn blij te horen dat u ervan hebt kunnen genieten en hopen u binnenkort nogmaals te kunnen verwelkomen.

7 maart 2016 beoordeeld

Domaine Michaud is een leuk restaurant met een schitterend uitzicht over de stad Carcassonne. We zijn er eens 's middags geweest in de theetuin en hebben genoten in de schaduw van de bomen met een wijds uitzicht. Maar de grootste culinaire verassing is wel het avondeten. Een heerlijk uitgebreid menu werd ons voorgeschoteld en het smaakte allemaal even lekker. Ze wisten ook een goede wijnsuggestie bij het eten aan te raden. Zelfs onze dochter van 14 jaar at haar vingers op bij het eten en die is niet echt makkelijk als het om eten gaat. 's Avonds in het donker heb je een heel mooi zicht op het verlichte Carcassonne in de verte.

Beste Christy-Anne K,

Wij willen u graag bedanken voor uw lovende recensie op TripAdvisor.
Het uitzicht van ons domein is inderdaad iets waar we trots op zijn en we zijn blij dat u daar van hebt kunnen genieten. Ook is het een geweldig compliment dat zelf jullie dochter het eten lekker vond.
We hopen u binnenkort nogmaals te kunnen verwelkomen en een nieuw menu te laten proeven.

Jolanda Danen

In Domaine Michaud geweest? Deel je ervaringen!