“Ferragosto in Blue Garden, speciale plaats, gewoon eten.”
Beoordeling van Blu Garden's

Blu Garden's
Geclassificeerd als nr. 6 van 12 dingen om te doen in Campobello di Licata
Attractiegegevens
27 september 2017 beoordeeld

Omdat we dit jaar voor Ferragosto wat laat waren, hadden we een probleem met reserveren. Uiteindelijk zijn we in Blue Garden terecht gekomen. De plek: in het centrum rond het plein op diverse straten, was voor mij bijzonder. Iets dergelijks had ik nog niet meegemaakt. De capaciteit van de keuken was uiteraard niet groot genoeg om al die eters in hoog tempo eten voor te kunnen zetten. Je moest dus wel even wachten. Maar dat was geen probleem: de avond voor Ferragosto besteed je kletsend, zonder haast. De pizza's waren lekker, maar niet bijzonder. Daar kan ik me wat bij voorstellen gezien de massaliteit. Als met al hadden we een avondvullend programma. En een ervaring extra!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

20 juli 2016 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Blu Garden's bekeken, bekeken ook

Campobello di Licata, Province of Agrigento

In Blu Garden's geweest? Deel je ervaringen!