Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

vanaf US$ 70,60
vanaf US$ 40,10
vanaf US$ 32,10
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar overblijfselen van een kasteel
Je mist niets, als je er niet geweest bent
Entree te duur
Uitzichten zijn mooi, maar die zijn vrijwel overal in dit gebied

30 mei 2016 beoordeeld

Nog redelijk wa over van Dunluce castle maar niet spectaculair. De locatie echter maakt het kasteel wel foto waardig.
Je kunt zowel onderlangs het buitengedeelte van het kasteel bezichtigen en de grot. Dit is kosteloos.Als bovenlangs in het kasteel zelf. Mijn advies zou zijn,,,,alleen buiten langs.

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een korte stop gemaakt. Heel spectaculair om te zien. Was een locatie voor the game of thrones!

11 april 2016 beoordeeld

Mooie kasteelruïne met interessante historiek. Het is beslist de moeite waard om er je tijd voor te nemen en de locatie op verschillende tijdstippen te bekijken. Geniet van het lichtspel van de op- en ondergaande zon.

25 februari 2016 beoordeeld

Of je nou betaalde of dat je van afstand keek. Er was geen verschil. Beetje zonde om hier 5 pound voor te betalen.