Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Top B&B, de beste van onze drie weekse rondreis in Ierland. Goede tips voor de omgeving en om de 'tourist traps' te vermijden. Aangepast ontbijt als de Full Irish je neus uit komt. Schoon. Echt uitstekend!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 13 september 2015

Valerie en haar man ontvingen ons ontzettend gastvrij en gaven leuke tips om de omgeving te verkennen. Ze boden een ontzettend goed ontbijt en een mooie ruime kamer met mooi uitzicht. De Wifi was zeer goed

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2015 via mobiele applicatie

Op zich n prima b&b met ruime en nette kamers. Maar in tegenstelling tot de kleine, gezellige en knusse b&b die gewend waren was dit tóch niet echt mijn ding. Ontbijt werd hier strikt tussen 8 en 9 geserveerd. De dag vantevoren moest je via n briefje kenbaar maken wat je voor je ontbijt wil. Tijdens het ontbijt bleek de kamer al opgeruimd. Iets te efficient en georganiseerd naar mijn idee

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 14 juni 2012 via mobiele applicatie

Top locatie om van uit daar alle mooie dingen te bekijken.

Datum van verblijf: juni 2012
Beoordeeld op 5 juli 2011

Een geweldige B&B; een warm ontvangst, een prachtige en hele ruime kamer, een heerlijke uitvalsbasis voor de antrim coast. Valerie en haar man hadden alle aandacht voor alle gasten (20!). Een fijne plek waar we zeker naar terug zullen gaan!

Datum van verblijf: juni 2011