TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 30 juli 2019

Voor een overnachting onderweg deze camping gevonden. Ideaal voor een nacht. Ruim veld voor tenten met stroom voorziening. Opzet-zwembad zodat je ook even kunt afkoelen. Prima sanitair.
Heel vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Echt een aanrader voor doorreis.

Datum van verblijf: juli 2019
Bedank Fam. S
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Deze kleine eenvoudige camping is schoon en gezellig met veel Italianen op vaste plaatsen.
De camping wordt gerund door een zeer vriendelijke mevrouw en haar dochter die zorgen dat je je welkom voelt . Ze denkt ook met je mee. We hadden onze stroomkabel bijv vergeten en konden er een lenen.
De toiletten en wc s worden goed schoongemaakt er is een zwembad en een gezellige bar met heerlijke cappucino.
Er is ook iedere dag vers brood.

We hebben hier heerlijke tijd gehad!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Zeer schone camping in prachtige omgeving. Eigenaresse (en familie) is de hele dag bezig om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hele lieve mensen. Lekker borrelen op het terras, Sanitair is super schoon!!!
Plaatsen zijn heel ruim, omgeving is schitterend. We gaan zeker terug.

Beoordeeld op 30 september 2017

Vijf dagen met vier vrienden fietsen vanaf de camping. Echt perfect. Mooie routes, stil en schitterende natuur, maar toch ook veel hoogtemeters maken. 's ochtends eerst espresso op het terras van de camping, met de hond aan je voeten. Dan fietsen met lekker pasta eten op de berg. Bij terugkomst borrelen (Oma schenkt de glazen gelukkig wel erg vol, ze is te generous aldus dus de eigenaresse knipogend over haar moeder) en zwemmen en dan lopend naar perfecte restaurantje Serena.
Zeer schoon sanitair, mooi uitzicht vanaf de camping.
We (oude mannen van 50) hebben genoten!!

Beoordeeld op 27 september 2017

erg vriendelijk personeel erg mooie plaatsen sanitair word perfect bijgehouden.
erg goedkoop en ontzettend mooie omgeving.
ideaal voor trip naar turijn en aosta maar ook in de directe omgeving zoals wandelroutes en fort Bart we zouden er 1 dag blijven maar zijn er 5 geworden.
kom er zeker nog eens terug om langer te blijven.