“Lekkere ribbetjes”
Beoordeling van Wildenburg

Wildenburg
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Wingene
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hmm heerlijke ribbetjes , zoveel je er maar kan eten, super bediening zijn al 8 × gegaan naar daar, blijft een super restaurant.
Jammer dat je er niet kan betalen met de kaart.

22 januari 2018 beoordeeld

We gaan bijna iedere weekend, de zaterdag, om van een lunch te genieten. Lekker, niet duur en goede service. Het is niet de fijne keuken maar hier is't wel veel, lekker en goedkoop. Aanrader voor de mensen die houden van kost van den boerebuiten. Belgische keuken komt hier goed tot uiting bij hun dagschotels.

2 april 2017 beoordeeld

Al sinds jaren onze vaste stek voor ribbetjes en vele andere gerechten, Wildenburg is gericht op families daarmee heerst er steeds een familiale gezelligheid.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was daar zeer druk maar we toch een tafeltje aangeboden. De bediening was vriendelijk en het eten was lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

16 augustus 2016 beoordeeld

dit restaurant heeft een erg zwakke service door de onderbezetting, de jonge serveerster werkte zich uit de naad , maar kon onmogelijk haar werk goed doen...
ik at er een erg lekkere cote a l'os, maar de 'cuisson' was helemaal niet juist, we hadden met nadruk een blue gevraagd , maar kregen een saignant voorgeschoteld, de kruiding was net als de smaak vh vlees wel erg lekker , en de gerechten kwamen niettegenstaande de drukte erg vlot, maar de frietjes die we bijbestelden en de extra drankjes kwamen hopeloos te laat..het was een restaurantbezoek tijdens het topseizoen, maar dat wil niet zeggen dat je niet correct wilt bediend worden....

Reizigers die Wildenburg bekeken, bekeken ook

Wingene, West-Vlaanderen
Wingene, West-Vlaanderen

Hertsberge, West-Vlaanderen
Hertsberge, West-Vlaanderen

Zwevezele, West-Vlaanderen

In Wildenburg geweest? Deel je ervaringen!