“Goed zitten”
Beoordeling van Cafe de Paris El Boulevard

Cafe de Paris El Boulevard
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Koffie en thee in Meloneras
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gezeten in de buurt van het strand. De koffie is erg goed. Personeel is aardig. Prijs is niets van te zeggen.

Kevin v, Guest Relations Manager van Cafe de Paris El Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hi Michelle,

Thank you for your lovely review.

We're happy to hear you enjoyed your visit to Café de Paris, liked our tasty coffee as well as our friendly staff.

We hope to see you soon again!

24 mei 2018 beoordeeld

Altijd gezellig, goeie koffie en lekker gebak. Uitzicht op de boulevard en de zee. Vriendelijk personeel.

Kevin v, Guest Relations Manager van Cafe de Paris El Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Hi Elly,

Thank you for your kind words and excellent rating.

We're delighted to hear you liked our coffee, pastries, service from our friendly staff and the amazing view you can enjoy from our terrace.

It'd be a pleasure to see you again.

13 mei 2018 beoordeeld

wij gaan tegenwoordig puur voor de espresso met brandy (carahiello) , maar ze hebben ijs drank ,broodjes en gebak .
alles al een keer geprobeerd en met voldaan gevoel naar "buiten" weer . gezellig op dinsdag en vrijdag avond een groepje muzikanten in klederdracht van gran canaria met de vroegere muziek grappig , ondeugend en serieus .

Kevin v, Guest Relations Manager van Cafe de Paris El Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Hello Hadewiech,

Thank you for your kind words and excellent rating.

We're delighted to hear we have you as a returning, satisfied customer and that you got to try almost everything we have on the menu!

It'd be a pleasure to see you soon again.

17 april 2018 beoordeeld

Heerlijke ijscoupe (Scwarzwalder) gegeten maar vooral de ambiance en her uitzicht over zee maken het plaatje compleet,
Je betaalt wat meer maar de locatie is geweldig,

Kevin v, Guest Relations Manager van Cafe de Paris El Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Hi Astrid,

Thank you for your pleasant review.

We're glad you enjoyed your visit to our café as well as the perfect view from our terrace and that you loved our delicious ice cream.

We hope to see you again in the future.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en zonnig terras om even te verpozen. Beperkt aantal virgin cocktails (3) en free WiFi voor 30 minuten

Reizigers die Cafe de Paris El Boulevard bekeken, bekeken ook

Meloneras, Gran Canaria
Meloneras, Gran Canaria

In Cafe de Paris El Boulevard geweest? Deel je ervaringen!