“Zeer matig restaurant”

Keukens: Argentijns, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer matig restaurant. Duur voor de kwaliteit. Broodjes hard, vis niet vers en stroganoff saus lijkt nergens op. Hoofdgerecht wordt zonder groenten geserveerd. Kortom niet naar toe gaan!

Datum van bezoek: juli 2021
ElChurrascoRest, Marketing van El Churrasco Meloneras Restaurante Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Leo E,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor de feedback. Het spijt ons dat u niet 100% van uw afspraak bij El Churrasco heeft genoten, het is jammer omdat we veel zorg hebben besteed aan de kwaliteit van onze producten: exclusieve wijnen "Familia Gil", 100% eikel-gevoede Iberische ham bij € 200 / kg, vlees verse Argentijnen en premium ecologische houtskool.

We nemen nota van de stroganoffsaus, we zullen proberen de rece te verbeteren improve

Groeten van het bestuur,

21 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere chateaubriand, steppegras frietjes.
Met ons gezin hier gegeten, wij chateaubriand, de kids angus burger. Zeer snel, echt lekker. Wel opletten met de jaartallen van de wijnen, ik vroeg 2013 en kreeg een jaartje ouder. Over het algemeen een aanrader.

Datum van bezoek: december 2020
ElChurrascoRest, Marketing van El Churrasco Meloneras Restaurante Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2021

Beste Beseu,

Dank je. Namens ons hele team danken wij u voor uw beoordeling van ons restaurant. Het is prettig te weten dat je een geweldige avond hebt gehad met onze Chateaubriand en onze huisgemaakte "Angus Aberdeen" hamburger voor de kinderen. Sinds onze oprichting in 1999 zijn de kwaliteit van onze grondstoffen en een attente klantenservice onze prioriteiten geweest.

We staan ​​volledig tot uw beschikking voor meer speciale momenten. Reserveer gerust van tevoren uw favoriete tafel. We maken van deze gelegenheid gebruik om u uit te nodigen om lid te worden van onze vriendengemeenschap op Facebook en Instagram.

Een zeer hartelijke groet van de directie.

11 maart 2020 beoordeeld

Via tripadvisor gelezen dat dit goed was, nou, dat is het ook.
Bij de receptie van het hotel gereserveerd voor de verjaardag van mijn vrouw, dit was helaas niet helemaal goed gegaan, bleek toen we aankwamen. Toen ik vertelde dat mijn vrouw jarig was, kregen we toch een leuke plek aan het raam. Het eten en de bediening was fantastisch. Bij het toetje kwam er zelfs een kaarsje op het ijs en het voltallig personeel kwam zingen voor de verjaardag van mijn vrouw.

Datum van bezoek: maart 2020
ElChurrascoRest, Director de Relaciones con Clientes van El Churrasco Meloneras Restaurante Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2020

Gert V zeer gewaardeerd,

Heel erg bedankt voor het delen van uw speciale momenten met ons. Elke verjaardag is belangrijk voor ons, we zijn blij dat je hebt genoten van een onvergetelijke maaltijd met uitzicht voor het raam en onze gastronomie.

Onze beste wensen, we hopen je in de toekomst weer te zien in onze restaurants. Vergeet niet om rechtstreeks bij ons restaurant te reserveren om u onze beste tafel te besparen.

Een heel hartelijke groet van al onze medewerkers.

27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de beoordelingen op TripAdvisor wilden we dit weleens proberen. We kregen een tafeltje zonder reservering. Broodje op tafel, biertje, 7up en watertje. Vooraf een chorizo worst en de kroketjes. De worst kwam op een bordje en werd door de midden gesneden. Meer zat er dan ook niet bij. Een beetje droog. De kroketjes had dan nog een sausje. Mijn man had de stroganoff met een pof aardappel. Ik had de agnus burger. De stroganoff was erg mals. De pof aardappel was de pof aardappel. Droog en niets aan saus ofzo erbij. Verder een blaadje sla met niets. De burger was heel heel flauw, geen smaak aan. Het plakje bacon gaf verder geen smaak extra. De mosterd, ketchup en mayo kunnen zelf toegevoegd worden alleen hoe geen idee. Geen lepeltjes erbij. De uitjes liggen apart op het bord. Verder niets erbij. Dus zeker niet voor herhaling vatbaar voor € 65,-!

Datum van bezoek: november 2019
ElChurrascoRest, Director de Relaciones con Clientes van El Churrasco Meloneras Restaurante Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Beste EmielvanDisseldorp,

Heel erg bedankt voor je bezoek en voor het nemen van de tijd om een ​​score te maken. We hopen dat onze obers ook hebben bijgedragen om uw verblijf aangenaam te maken. We betreuren echter ten zeerste dat het eten niet naar wens was. We werken om de beste kwaliteit in alle ingrediënten aan te bieden, van het stuurvlees van het ras "Angus Aberdeen" gefokt in Argentinië tot de lokale producten met maximale versheid.

We nemen nota van uw opmerkingen over de voorgerechten, de hamburger, de aardappel en de stroganoff. We blijven werken aan onze recepten.

Wij blijven tot uw beschikking voor toekomstige gelegenheden. We zijn op Facebook en Instagram, waar u al ons nieuws kunt vinden. Groeten in naam van het management.

20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke chateaubriand en carpaccio gehad.
Echt helemaal super. Wel reserveren want het is druk. De gazpacho soep was ook heerlijk en de stroganoff echt een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2019
ElChurrascoRest, Director de Relaciones con Clientes van El Churrasco Meloneras Restaurante Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Beste Maaike1208,

Heel erg bedankt voor de vijf punten van je review. We zijn blij te weten dat je genoten hebt van onze grillgerechten, van de zachte "Chateaubriand" tot de smakelijke gazpacho en de stroganoff.

Wij nodigen u uit om te genieten van onze beste gerechten, ook in de hoofdstad El Churrasco Las Palmas. We zijn ook op Facebook en Instagram, waar u ons laatste nieuws en kwaliteitswaarden vindt.

Zoals u weet, herinneren we u eraan om uw reservering vooraf te maken om uw favoriete tafel met een beter uitzicht op te slaan.

Bedankt voor het vertrouwen in El Churrasco voor je beste momenten van ontspanning.

Groeten van al onze medewerkers.

Reizigers die El Churrasco Meloneras Restaurante Grill bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

In El Churrasco Meloneras Restaurante Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.