“Lekkere cocktails!”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier weten ze hoe je een goede cocktail maakt! Lekkere lounge muziek, top. Volgende keer proberen we ook het eten.

Datum van bezoek: mei 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topservice iedere dag door Vasile! Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke sfeer! Wij komen meerdere keren per jaar in Maspalomas en gaan dagelijks naar K1, altijd goed!

Datum van bezoek: mei 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service van Allgandro, de bediening van K1 en vriendelijk geholpen door Christian die heerlijke Gin-Tonics maakt! Zeker een plek om te relaxen in je vakantie ☀️

Datum van bezoek: april 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen, mooi terras aan de boulevard, vriendelijke snelle bediening en het belangrijkste: goed eten! Wij hebben hier 2x geluncht, prima!
Burger zijn heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2019
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede coctails! De prijs-kwaliteit verhouding is ook netjes. Dankjewel christian voor je coctails!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die K1 food&lounge bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In K1 food&lounge geweest? Deel je ervaringen!