“Perfect!”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topservice iedere dag door Vasile! Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke sfeer! Wij komen meerdere keren per jaar in Maspalomas en gaan dagelijks naar K1, altijd goed!

Datum van bezoek: mei 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service van Allgandro, de bediening van K1 en vriendelijk geholpen door Christian die heerlijke Gin-Tonics maakt! Zeker een plek om te relaxen in je vakantie ☀️

Datum van bezoek: april 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen, mooi terras aan de boulevard, vriendelijke snelle bediening en het belangrijkste: goed eten! Wij hebben hier 2x geluncht, prima!
Burger zijn heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2019
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede coctails! De prijs-kwaliteit verhouding is ook netjes. Dankjewel christian voor je coctails!

Datum van bezoek: februari 2019
14 december 2018 beoordeeld

eerste keer gegeten was redelijk. Ivm gemak tweede keer gaan eten, en toen taco solemilo besteld. Met verzoek om er eentje vegetarisch te maken, dus geen vlees, maar simpelweg extra van de andere onderdelen. Dat was geen probleem. Echter zat er in de vegetarische taco geen guacomole, geen enkele saus, geen pepertjes, geen kaas, etc. Alles was vervangen voor wat rauwe komkommer en worteltjes. En we dienden wel dezelfde prijs af te rekenen! (dus wat taco's omhulsel met wat rauwkost) Baas kwam er bij. Wilde geen duimbreed toegeven. Was eigenlijk zeer onklantvriendelijk waar de serveerster ook van baalde. de 'normale' taco's' waren overigens ook niet meer dan redelijk. Vrij lauw en wat grote stukken vlees. Heel anders als het plaatje, waar het mince was. Leuke plek, fijne achtergrondmuziek, maar voor de bediening, service en echt lekker eten kun je beter een andere plek zoeken. Hoge notering wat ons betreft niet waard.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die K1 food&lounge bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In K1 food&lounge geweest? Deel je ervaringen!