“Lekker relax”
Beoordeling van K1 food&lounge

K1 food&lounge
Reserveren met
K1 food&lounge is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Meloneras
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten na een middag Maspalomas/Meloneras. Heerlijk gekozen voor twee voorgerechten en daar na een hoofdgerecht gedeeld. Lekker hoor. Fijne bediening die er ook geen probleem mee had met het feit dat we elke keer een tafeltje opschoven om in de zon te blijven..;-)

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super. Vers. Lekker. Snelle bediening. Komen zeker terug. Een aanrader. Proef zeker de verse tartaar van tonijn.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden over de cocktails, groot, niet te zoet, niet te bitter, niet zuinig met alcohol gewoon perfect!

En de bediening was zeer vriendelijk!

Een echte aanrader!

27 april 2018 beoordeeld

Heerlijk relaxed gezeten en gegeten. Een tartaar van tonijn en een pastaschotel met avocado en gamba's. De tartaar is een absolute aanrader. bediening was vlot, maar niet te.
Omdat de tartaar zo goed was bevallen, nog een keer hier naar toe. Ik denk dat het een slechte dag was. Het duurde lang voordat de bediening langs kwam. 20 minuten en een half vol terras. Ook werden de parasols dicht gedraaid vanwege de wind. Maar hoe lomp kan je zijn, dicht draaien en de mensen die re onder zitten te eten in de weg lopen, not done!
Toen de bediening eindelijk kwam de bestelling doorgegeven. Het drinken was er met 15 minuten, maar de tonijn moest nog gevangen worden. Ach het is vakantie en wij hebben alle tijd. Toch nog een espresso na. Zelfs de bediening werd er ongeduldig waar die bleef en is toen maar zelf eens gaan kijken.
Dus een beetje mixed feelings. Eten top! Snelheid wisselvallig.
Prachtig uitzicht! Als het waait ga dan niet te dicht bij de boulevard zitten, je zit dan echt in de wind.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging, de bediening, het aanbod, de prijzen,.... allemaal redenen voor een halte. Je zal niet ontgoocheld zijn wat prijs / kwaliteit betreft. De betere zaken in de nabijheid serveren u ook andere prijzen, aan u de keuze.

Reizigers die K1 food&lounge bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

In K1 food&lounge geweest? Deel je ervaringen!