“Super lekker gegeten ”

Keukens: Sushi, Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden en TripAdvisor vanavond voor het eerst hier gegeten. Heerlijke tempura, sushi en tortilla gegeten. Vriendelijke bediening, mooi ingericht en een prachtige omgeving. Gaan we deze vakantie zeker nog eens terug, maar dan een dessert in plaats van een voorgerecht. We verheugen er ons nu al op

Datum van bezoek: mei 2018

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje een heel rare combinatie: sushi en Mexicaans onder één dak. We kozen voor het laatste. Ik at al meermaals fajitas met scampi's maar deze keer was het echt, echt fijn en lekker! Deze verdient zeker een 5. Ook de fajitas met kip was lekker.
Mexicaans op Maspalomas? Passeer maar langs dit restaurant.

Datum van bezoek: april 2018
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Reeds enkele keren hier gegeten, steeds verzorgd en lekker. Ook goede dessertjes! Tot volgende keer :)

Datum van bezoek: maart 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden al geluncht, maar om een uur of 16.00 kregen wel lekkere trek...
We waren hier 4 jaar geleden voor het laatst en toen was het al fantastisch en dat is het nog steeds! Lekker wat gedronken en California rols en verse tonijn besteld. Verser dan dit krijg je je sushi niet. Ze zijn niet goedkoop, maar zeker de moeite waard. Jammer dat er niet meer mensen op het terras zaten!

Datum van bezoek: maart 2018
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier in 3 dagen 2 keer geweest dus dat zegt genoeg. Prima locatie met zeelucht en heerlijke verse sushi. Dit keer alleen maar met deze kwaliteit sushi heb je toch geen oog voor je gezelschap.
Het is niet goedkoop maar het is meer dan de moeite waard.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Sushi Mex - Boulevard El Faro bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In Sushi Mex - Boulevard El Faro geweest? Deel je ervaringen!