Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

We komen hier nu 6 jaar. In 6 jaar is er veel veranderd. Je hoefde nooit handdoeken te leggen, vroeg op te staan, in de rij staan voor je ontbijt etc etc....inmiddels is alles anders en wat is dat zonde!
Het hotel heeft huisregels, deze worden absoluut niet nageleefd en het personeel houd zich er ook niet aan.
De hele vakantie wekker gezet voor een bedje bij het zwembad, halve zwembad was al bezet om.8.30 uur!!! Niemand haalt de handdoeken we zoals aangegeven.
De badmeesters doen werkelijk niks, een gehandicapte jongen ging kopje onder door spelende kinderen met luchtbedden ed. gelukkig lette zijn eigen vader op.
De stukken van de rotsen in het zwembad laten los, groene aanslag overal.
Eindeloos voorbeelden geven heeft niet zoveel zin. Het is doodzonde van het hotel als dit zo door blijft gaan.

De kamers en het hotel zijn echt prachtig en meerendeel van het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2019
121baobab, Public Relations Manager van Lopesan Baobab Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Guest,

Thank you very much for spending a while to review us!

We would like to say that our guests opinion is it very important and It is very useful for us to receive feedback from our clients so that we can discern the road map ahead that we should be following. Our staff is it always professional and all of them are working following rules and the most imprtant thing for all of us is it you well-being. We are sorry that the hotel did not satisfy your expectations and we would like to inform you that we have a guest relation department always at the disposal of our guests` needs.
Best regards,
Guest Realtion Department

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden besloten om naar Cran Canaria te gaan.
Vanwege het aangename weer en de mooie omgeving.

Normaal gaan we altijd all - inclusief ,
Maar nu waren we opzoek naar een mooi hotel met halfpensioen, waar je in het hotel maar ook buiten de deur lekker en gezellig kan eten. Zodat we voornamelijk rond de middag en in de avond ook de mogelijkheid hadden om ergens te lunchen en/of te dineren.

Alles was op loopafstand van het hotel! Genoeg zeer nette restaurants maar ook gewoon gezellige plekjes waar je wat kan lunchen met genoeg winkels, gamehal casino en supermarkten.
En een Mooie omgeving om te lopen!

Als je S’avonds naar het iets drukkere gedeelte wilt van de stad , pak je de taxi voor een paar euro naar Playa del Inglés. Aan het strand , waar ook genoeg gezellig terrasjes zijn discotheken en Shisha Bar Mono! Dat is de grootste van het eiland met een gezellige lounge. Met uitkijk over het strand..

Verder was het Hotel Uitstekend. En heb ik eigenlijk geen een minpunt!

Op de site staat vermeld dat het een “rookvrij hotel is” maar voor de rokers kan je op genoeg plekken roken waar ook asbakken staan , en als je aan het zwembad zat liepen er vaker obers langs met op hun dienblad een paar asbakken en als je er een vroeg mocht je die gerust bij je ligstoel leggen en gewoon roken! Alleen bij het aparte voor de kinderen & speeltuin was dit verboden en tijdens het dineren buiten! Wat ook logisch is.. zodra je het restaurant uitliep zag je overal genoeg mogelijkheden om te roken, dus geen enkel probleem!

Verder is dit een van de mooiste hotels die ik heb gezien! Erg groot je raakt gewoon niet uitgekeken, alle zwembaden waren super mooi & verzorgd net zoals de rest van het hotel. En ook het eten zowel het ontbijt als het avondeten waren goed en uitgebreid! Met halfpensioen kan je kiezen of je het drinken etc. meteen na het eten wilt betalen “cash” of je laat het op het kamernummer zetten en betaald alles achteraf als je na huis gaat!

Al met al een super mooie vakantie gehad, en raad ik het iedereen aan!

Datum van verblijf: juli 2019
121baobab, Guest Relations Manager van Lopesan Baobab Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Guests,
Thank you very much for choosing us for your holidays and for your kind feedback.
Our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.
Guest Relations Department

Beoordeeld op 7 september 2019

Wat een fantastisch hotel! We hebben genoten van een perfecte vakantie in het Lopesan Baobab Resort. Het hotel en de bijbehorende tuin zijn prachtig, in Afrikaanse sfeer met op verschillende plekken levensgrote safari dieren die je kunt ontdekken, zoals krokodillen, zebra's een neushoorn en giraffen. Erg leuk voor kinderen en het draagt bij aan de geweldige sfeer van het hotel, dat ook in de avond erg mooi verlicht is.

Er zijn meerdere soorten mooie en grote zwembaden die via rivieren met elkaar in verbinding staan. Gewone zwembaden, maar ook een zandstrand, kiezelstrand en watervallen. Ook is er een apart afgesloten zwemgedeelte voor kleine kinderen met leuke glijbanen.

Het eten is heerlijk en zeer divers, met iedere avond een ander thema. Zelfs voor mijn partner met glutenvrij dieet was er iedere dag een uitgebreid keuzemenu beschikbaar. Het personeel in het hotel en in het restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn ook erg leuk voor kinderen.

De kamers zijn ruim en zeer mooi, met comfortabele bedden, een goed terras, en een mooie badkamer met regendouche en ruim bad. Het is een groot hotel, maar doordat het zo ruim is opgezet hebben we nooit het gevoel gehad dat het er heel druk was. Tijdens ons verblijf was er altijd wel een bedje aan het zwembad beschikbaar. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
121baobab, Public Relations Manager van Lopesan Baobab Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Dear Guest,

At Lopesan Hotel Group we know that the holidays are some of the most important times of the year and that is why it brightens our day to read opinions as positive as yours.
Thank you for having gone to the trouble of sharing your experience with us and with other users.
If you decided to holiday on Gran Canaria again, it would be our pleasure to see you stay with us again.
Guest relations Department

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Prachtig 5 sterren hotel met vriendelijk personeel. prachtige ruime en schone kamer.
Gelegen in een prachtige, goed onderhouden tuin met diverse prachtige bloemen en planten.
Goed onderhouden zwembad, diverse plekjes om te liggen.

Datum van verblijf: juli 2019
121baobab, Public Relations Manager van Lopesan Baobab Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Dear Guests,

in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Public Relations Department.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Wat een fantastisch hotel! Alles in een waanzinnig mooie Afrikaanse stijl, tot in de kleinste details! Het rook door heel het hotel zalig, het was er lekker fris en je kijkt hier echt je ogen uit!! De grote openbare ruimtes zijn keurig onderhouden. De gangpaden richting de kamer konden wel wat onderhoud gebruiken, wat vlekken in de vloerbedekking wat toch niet kan in deze categorie. Kamers prachtig, ruimtelijk en schoon. Maar ook hier kan zeker wat onderhoud gebeuren! Met name de badkamer is erg mooi maar zeker de afwerking kan opnieuw gedaan worden zoals kitwerk etc. Mooi ruim balkon! Het eten is heel goed. Genoeg variatie en mooi opgesteld. Vers vlees, vis en iedere avond een ander thema. De zwembaden zijn formidabel mooi! Een genot om in te zwemmen. Jammer dat mensen de ligbedjes reserveren en pas uren later een keer komen liggen. Personeel aan de receptie had zeker iets vriendelijker gemogen met inchecken, dit was vrij vlak allemaal. Het personeel aan de bar en in de restaurants daarentegen formidabel! Vrolijk, vriendelijk en zeker voor de kinderen die er waren super! Avond animatie voor volwassenen kan echt beter. De band was matig! Een avond naar de andere lopesan costa meloneras geweest en daar stond iedereen te dansen door de leuke band! Dat moet hier ook kunnen. De beach party op dinsdag in het hotel is echt top, geweldige avonden gehad met de heerlijkste cocktails. Een paar kleine verbeteringen maar over het algemeen echt een TOP hotel, voor ons als koppel maar zeker ook voor gezinnen met kinderen!

Datum van verblijf: juli 2019
121baobab, Guest Relations Manager van Lopesan Baobab Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Beste familie Kempen,

Allereerst hopen we dat u een goede terugvlucht heeft gehad. Wij willen U bij deze ook bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw huwlijksreis en voor het schrijven van deze mooie review op Tripadvisor.

Wij zijn heel blij om te lezen dat U een top vakantie gehad heeft en wij zullen de kleine minpuntjes die U genoemd heeft doorgeven aan de verantwoordelijke afdelingen.

Wij hopen U in de toekomst weer bij ons te verwelkomen!

Vriendelijke groetjes,