Beoordeeld op 10 juni 2019

Na 7 jaar trouwe klant merk je duidelijk dat hotel niet meer is wat het is geweest ! Zeker de keuken ! Zijn niet vriendelijk en alles uit grote kommen moeten scheppen..wat vroeger niet was ! Gezellig als voorganger met de vinger de lepel afschraapte ! Bij vraag naar stukje vlees was alles op en gezegd No more ! Op brutale wijze... Wifi slecht en ambiance s's'avonds..boring en slaap muziek ...voor nieuwkomers kan dit hotel geweldig zijn maar voor terugkerende klanten zeker van 5* naar 3* sorry ! Geef mij maar de RIU OASIS of RIU COSTA MELONERAS

Kamertip: Zo hoog mogelijk vragen !
Datum van verblijf: mei 2019
LopesanHotelGroup, Public Relations Manager van Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear customer,

We very much regret that you had that experience.

All your comments will be taken into account and we will take them to the corresponding departments.

We would like to remind you that you can always go to the Public Relations department which will help you with everything you need.

We look forward to welcoming you again.

Thank you for your comments that help us improve.

Best regards

Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel waarbij gastvrijheid voorop staat. Onze airco stond niet goed ingesteld, de monteur was eerder klaar dan dat wij terug op de kamer waren. Er waren, ondanks de regels, toch nog toeristen die hun bed bij het zwembad reserveerden zonder erop te gaan liggen. Gelukkig haalde de badmeester deze handdoeken weg zodat dit kinderachtige gedrag niet mogelijk was

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Dit hotel is echt heel erg goed!
Geweldige kamers
Super ontbijt.
Uiterst geschikt als u een rustige vakantie wilt hebben.
Het zwembad is wat ons betreft het mindere gedeelte van het hotel.
De andere Lopesan hotels in Meloneras hebben veel grotere, mooiere zwembaden, en meerdere horeca gelegenheden.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Het is lang niet meer het luxe en bijzondere hotel wat het was.

Avondeten is een stuk minder, geen amuses en tapashapjes als voorafjes meer, alle voorgerechten in grote schalen waar iedereen in zat te scheppen. Minder keuze bij het vlees en de vis, amper groente. Weinig variatie. Ook veel minder toetjes.

Ontbijtbuffet is prima, meer dan genoeg keuze.

De kamers zijn gerenoveerd, alleen nog tweepersoons bedden, die op verzoek met twee aparte dekbedden opgemaakt worden.

Veel te weinig stopcontacten op de kamer beschikbaar.

Super kleine koelkast.
Airco kan niet koeler dan 22 graden, je merkt er amper iets van.

Badkamer nu slechts één wasbak, waren er twee. Geen extra handdoekwissel meer ‘s avonds en geen chocolaatje meer op het nachtkastje.
Kakkerlakken in de badkamer.

Bij het zwembad is het prima vertoeven maar de ligbedden en parasols zijn wel aan vervanging toe.

Wensen van (terugkerende) gasten worden volkomen genegeerd, we vroegen om een rustige kamer zo hoog mogelijk, we kregen een kamer op de begane grond naast de kinderanimatie en speeltuin. Er zou geen enkele andere kamer beschikbaar zijn behalve tegen bijbetaling. Hotel was echt niet vol!

Willekeur in het aanbieden van (overigens zeer slechte) gratis WiFi en kluis, wij moesten in eerste instantie hiervoor extra betalen, onze medereizigers (zelfde boeking) kregen het gratis aangeboden.

Op enkele speciale acts na is de entertaining ‘s avonds enorm saai, het lukt de huisband om van elk nummer slome middle off the road muziek te maken. Na de act stroomde de Plaza leeg, er was geen enkele sfeer. Dat was een paar jaar geleden met de vorige huisband Centennial wel anders, elke avond feest!

Het is er nog steeds super netjes, schoon en het personeel is net zo aardig als altijd maar het management is niet goed bezig.
We gaan voor volgend jaar maar op zoek naar een andere locatie, waar gasten wel serieus genomen worden.

Datum van verblijf: mei 2019
LopesanHotelGroup, Director de Relaciones Públicas van Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast Ineke,

Heel erg bedankt voor uw verblijf in ons hotel tijdens uw vakantie. We waarderen ook uw constructieve kritiek die ons helpt elke dag te verbeteren.

Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we bieden onze excuses hiervoor aan.

Wat het avondeten betreft, bieden wij een breed scala aan producten en de mogelijkheid om uw eigen gerechten te bereiden. We zullen uw opmerkingen echter doorgeven aan de keukenafdeling.

Met betrekking tot de temperatuur werkt ons bedrijf samen aan de bescherming van het milieu met behoud van een omgevingstemperatuur.
Aan de andere kant wordt de WIFI in de kamers betaald voor alle klanten, behalve UNIQUE-klanten. U kunt ook genieten van gratis WiFi bij de receptie.

Al uw opmerkingen zullen in aanmerking worden genomen en onze excuses voor het eventuele ongemak. We willen u er echter aan herinneren dat onze afdeling Public Relations altijd tot uw beschikking staat en dat u contact met ons op kunt nemen om te proberen het eventuele ongemak op te lossen.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Lopesan Villa del Conde & Thalasso en laten je zien dat we elke dag opnieuw werken om te verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Tof hotel.

Het hotel is heel groot, dus het is er redelijk druk.
We verbleven in kamer 1173. Fijne rustige kamer op het gelijkvloers. De airco werkte niet optimaal.
Het ontbijt was zeer goed en alles was aanwezig. Het is er wel heel druk, je kan wel buiten gaan zitten, daar was het veel aangenamer.
Het eten in buffetvorm tijdens de avond was gewoon goed, niks speciaals.
Het hotel heeft mooie zwembaden, wat wel is, er verblijven zoveel gasten dat de ligstoelen in rijen staan opgesteld.
En nog een heel vervelende egoïstische zielige trend is dat er veel gasten heel vroeg hun handdoek over een ligstoel leggen en deze zogezegd gaan reserveren. En het hotel doet hier niets tegen. Echt enorm vervelend.
Er is ook een stilte zwembad, helaas hier ook niemand die iets komt zeggen als er toch kabaal wordt gemaakt.
Ook daar dezelfde zever met dat handdoek leggen.
Voor een weekje was het ok.

Datum van verblijf: mei 2019
LopesanHotelGroup, Director de Relaciones Públicas van Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Beste Stefan,

We willen u bedanken voor het kiezen van Lopesan Villa del Conde en voor het doen van deze enquête, die niet alleen voor het hotel, maar ook voor de rest van de Trip Advisor-gebruikers waardevol is.

We voelen de ervaring die zowel met de hangmatten als in het stille zwembad heeft geleefd. Ons hotel verbiedt het reserveren van hangmatten tussen 8 en 10 uur en daarom worden persoonlijke handdoeken tijdens deze periode verwijderd. Op dezelfde manier werkt het personeel dat zich in het rustige zwembad bevindt, om de rust van het gebied te verzekeren.

We willen u eraan herinneren dat u altijd contact kunt opnemen met de afdeling Public Relations om het eventuele ongemak op te lossen en om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

We hopen je snel te zien bij Lopesan Villa del Conde en laten ons zien dat we elke dag beter worden, dankzij de constructieve opmerkingen van onze gasten.

Met vriendelijke groet