“Niet te doen, zo slecht!”
Beoordeling van Elpis

Elpis
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Plaka
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld

Elpis pretendeert authentiek Grieks eten te serveren maar het was te vet en oude pasta. Ze teren op hun vaste gasten, de Engelsen die er blijkbaar elk jaar komen; zij krijgen ook een voorkeurs behandeling! Geen aanrader, totaal niet.

Datum van bezoek: augustus 2017

3 juni 2017 beoordeeld

Het was er net als vorig jaar erg winderig. Veel plaatsen om te gaan zitten in allerlei delen van het complex. Er is ook een winkeltje bij met lokale producten. Toen we klaar waren met eten werden we nog getracteerd op een dessert, raki en later kwamen ze ook nog met een kroes halve liter bier per persoon aanzetten. Petje af.

Datum van bezoek: mei 2017
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant midden in het dorpje. Druk maar wel gezellig druk.
Uitgebreide kaart.
Leuke speeltuin achterin waar de kleintjes kunnen spelen.
Bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2016
12 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op advies van onze receptionist oa naar Elpis gegaan omdat het daar goed eten is en dat was het ook, veel voor weinig.
1 klein nadeel , de menu kaart is een boekwerk en je hebt wel enige tijd nodig om een keuze te maken, Gordon Ramsey zou zeggen, halveer de kaart en maak de porties kleiner.
We zijn daar 2 maal geweest en de 1e keer hebben we het hoofdgerecht mee naar huis genomen het was teveel.

Datum van bezoek: juni 2016
11 november 2013 beoordeeld

Dit fantastische restaurant ligt bij het grote dorpsplein van Plaka. Het restaurant zelf is vrij groot en er is een tuin bij waar ook een bananenboom staat. De vriendelijke eigenaar is Michalis. Er is een uitgebreide keuze op het menu met veel verschillende salades, vis-, kip- en vleesgerechten. Ik bestel de kipfilet met uitjes, zongedroogde tomaten en walnoten in een creme-saus: in tijden niet zulke heerlijke kip gegeten! Na afloop krijgen we een groot bord met Griekse yoghurt met druiven en appeltjes met kaneel. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2013
    • Sfeer

Reizigers die Elpis bekeken, bekeken ook

Plaka, Chania Prefecture
Apokoronas, Chania Prefecture

Almyrida, Chania Prefecture
Almyrida, Chania Prefecture

In Elpis geweest? Deel je ervaringen!