Beoordeeld op 9 september 2016

Geachte,
Zoals altijd alles was perfecht op alle gebied, ontvangst, begeleiding beleefdheid vriendelijkheid,
restaurant en ontbijt niets ontbrak.een dikke pluim voor alles.Wij zijn steeds tevreden geweest over de hotels, en zullen blijven reserveren naar de toekomst toe.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jonathan C, Directeur général van Novotel Lyon Bron Eurexpo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Bonjour 600pierreo,

Je vous remercie d'avoir partagé votre expérience avec les internautes.

Je transmets votre commentaire à mes équipes de ce pas.

Au plaisir de vous rencontrez lors de votre prochain séjour

Beoordeeld op 10 augustus 2016

Overnachting gehad op weg van Spanje naar Zwitserland. Mooi Novotel met prima kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Voldoet aan de verwachtingen van een Novotel. Prima zwembad met handdoekservice.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jonathan C, Directeur général van Novotel Lyon Bron Eurexpo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016

Bonjour MartinH1234,

Merci beaucoup pour le commentaire laissé sur Tripadvisor.
En espérant vous revoir prochainement

Beoordeeld op 9 augustus 2016

super hotel! zeer vriendelijk onthaald, kamers tip top inorde. Ruime kamers voor familie met 2 kinderen en een lekker ontbijt genoten! wij vonden dit een zeer goed doorreis hotel! Volgend verblijf is voor ons opnieuw een novotel!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels

Bonjour evelyneL1982,

Merci beaucoup pour le commentaire laissé sur Tripadvisor.
Au plaisir de vous accueillir prochainement

Beoordeeld op 3 augustus 2016

Novotel is ons bekend, al vele malen gebruik van gemaakt, in diverse steden in Frankrijk. Deze kenden wij nog. En weer gingen hier naartoe om op onze reis naar Marseillan Plage niet weer helemaal door Lyon te hoeven.
Gelegen vlakbij de peripherique van Lyon, dus snelle aansluiting op de A7.
We werden deze bloedheet dag ontvangen met een heerlijke koele en verkoelende, alcoholvrije cocktail van huis.
Deze keer gekozen voor de executive-room. Dwz een Nespresso op de kamer en vrij gebruik van de minibar.
Alles was weer piekfijn in orde, van de bedden voor de kinderen, deze keer geen slaapbank, maar echte bedden, tot het hemelse bed met gigantische slaspcomfort voor ons ouders. De badkamer was deze keer voorzien van welles artikelen, naast de standaard shampoo, en overige badkamerspullen. Ondanks redelijk dicht bij kleine luchthaven en snelweg, door dubbele beglazing geen geluidsoverlast.
Het ontbijt is zoals gewoonlijk zeer uitgebreid. Diverse broodsoorten, pannenkoekmes, zoet en hartig beleg, diverse ontbijten en fruit, scrambled eggs, bacon, worstjes, zoete broodes, koffiebroodje. Jus d' orange an goede kwaliteit, en andere vruchtendrank, enz, enz.
Bij het uitschenken kregen we een 1,5 ltr-fles water aangeboden. Dit ivm het hele warme weer en de verwachte files naar het zuiden.

Al met al, wederom een zeer goede ervaring me Novotel. We hebben wel eens een B&B geprobeerd, maar zijn weer snel terug gekomen. Ja Novotel is wel duurder, onze kamer was deze keer 170 Euro, inclusief de gemaskte barkosten, maar kwaliteit betaal ik graag voor. En dat krijg je ook.
Oh ja, een zwembad is ook aanwezig, waar onze kinderen weer graag gebruik van hebben gemaakt.

Kamertip: Eigenlijk zijn alle kamers goed vooral de bedden. Maar voor net dat beetje meer is de executive-room aan te bevelen.
Datum van verblijf: juli 2016

Bonjour ronaldbant,

Merci d'avoir laissé un commentaire suite à votre séjour chez nous.

Vous avez très bien résumé notre hôtel et les attentions que nous réservons aux familles.

A bientôt à Lyon

Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel ziet er goed verzorgd en mooi uit. Luxe badkamer en goed ingerichte kamers. Voldoende speelmogelijkheden voor de kids waaronder XBOX kinect. Welkomst drankje bij ontvangst en bij vertrek gratis fles water. Wat een goede service. Een van de betere Novotel hotels. !!!

Datum van verblijf: juli 2016
Jonathan C, Directeur général van Novotel Lyon Bron Eurexpo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Bonsoir Rene W,

Il est vrai que notre hôtel est idéalement situé sur le chemin des vacances (aussi bien d'été que d'hiver) et c'est pour cela que nous nous efforçons a transformé ce lieu en "resort" afin que nos clients aussi bien petits que grands ont le sentiment d'être déjà en vacances.

N'hésitez pas à réserver votre séjour pour les sports d'hiver :)

A très vite au Novotel Lyon Bron