“Vriendelijk, goede maaltijd ”
Beoordeling van La Musardiere

La Musardiere
Geclassificeerd als nr. 6 van 160 Restaurants in Dieppe
Certificaat van uitmuntendheid
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De hoge notering in de lijst kwam er niet helemaal uit. De bediening was vriendelijk, correct en vlot. De kaart degelijk maar beperkt. De wijnkaart OK. De oesters waren goed. Alleen jammer dat ze niet op ijs worden geserveerd. Daardoor beetje te lauw. Salade lardons met gepocheerd ei prima. Vis hoofdgerechten in orde. Jammer van saus over de zeeduivel . Wel goede combinatie met zacht gekookte appel. Een geslaagd etentje tegen een redelijke prijs.

Datum van bezoek: mei 2018

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gebeld op een zondag rond 19h om te reserveren om 20h. De zaak zat vol geen probleem. Gebeld naar de buren 'La Reserve' (waar we trouwens excellent hebben gegeten!). Na mijn hoofdgerecht ga ik buiten eentje roken en lees op een bord buiten *encore des places disponsible* sorry maar aanvaard dan geen telefonische reservaties, dit is zeker geen positieve en klantvriendelijke reclame...

Datum van bezoek: augustus 2017
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gegeten. Een heerlijke lunch voor twee met alles d'r op en d'r aan voor slechts 50 euro. Perfecte bediening en zeer hartelijk ontvangst.

Datum van bezoek: maart 2017
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, correcte prijs kwaliteit, simpele maar degelijke wijnkaart. We hebben het lunch menu genomen, zeer verse zeevruchten, kleine porties maar voldoende. De vissoep was traditioneel en lekker, de mosselen top !

Datum van bezoek: juni 2016
28 maart 2016 beoordeeld

Geleid door de goede beoordeling op Tripadvisor hadden we besloten te gaan eten in de Musardière en hadden we het duurdere menu van 26 (2personen) en 36 Euro (eveneens 2 personen) per persoon genomen. Van de schotel zeevruchten als voorgerecht wil ik niets zeggen alhoewel een verse langoustine toch wel een harde schaal moet hebben en totaal geplet niet wordt aangeboden.
De vissoep (spécialité!) had alleen bij naam iets met vis te maken want totaal smakeloos. Een van de hoofdgerechten was een ovengerecht in een potje dat blijkbaar alleen visgraten en vel bevatte (potje restjes?) en dat echt niet te (vr)eten
was. Ook de andere 3 hoofdgerechten konden absoluut niet overtuigen.
Als nagerecht hebben we dan maar allen de profiterolles genomen, daaraan kan men niet veel verkeerds doen.
Kortom : Absoluut ontgoochelend en veel te duur voor wat werd aangeboden.
Toch 1 positieve noot : Het wijntje dat we hadden gekozen, een Muscadet, was heel lekker. Daarom die 2 punten ipv 1.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die La Musardiere bekeken, bekeken ook

Dieppe, Seine-Maritime
Dieppe, Seine-Maritime

In La Musardiere geweest? Deel je ervaringen!