Beoordeeld op 26 februari 2016

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 25 augustus 2015

Correcte service. Opgelet: geen airco op de kamer, wel klein zwembad buiten. Het ontbijtbuffet kost je 14 EUR per persoon vanaf 12 jr. (Voor 7 EUR per persoon heb je slechts een zeer beperkt ontbijtje).

Beoordeeld op 6 augustus 2015

het hotel ligging is goed, dichtbij de tram en een winkelcentrum maar het is erg oud, is toe aan een renovatie. De decor is erg gedateerd en het is een rare geur in de hal, ook airco in de kamers is geen luxe. Het ontbijt is schandalig duur! 14 euro per persoon voor een buffet, het zou inclusief in de prijs moeten zijn die al genoeg duur is voor zo'n oud hotel. Wij zijn in het winkel centrum gaan ontbijten voor de prijs van een persoon in het hotel hebben wij met zijn 4 gegeten! Het is erg rustig in de nacht en de bedden zijn ook erg confortabel. Het zwembad is niet al t groot maar genoeg voor een duik in de hitte maar ik miste meer (lig)stoelen. Voor de ligging zou ik het zeker weer gaan maar niet voor de prijskwaliteit verhouding, het is aan de hoge kant.

Beoordeeld op 3 augustus 2015

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 2 augustus 2015

Schone kamer, goed bed, goede buiten parkeergelegenheid. Douche is ruim met voorzieningen voor mensen die moeilijk ter been zijn. Kan wel een beetje gemoderniseerd worden. Maar tevreden en uitgerust..