Mercure Tours Sud
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Logis Ariane(Joue-les-Tours)
  • Gratis parkeren
Campanile Tours Sud - Joue Les Tours(Joue-les-Tours)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Grill Du Lac(Joue-les-Tours)
Hotel Chantepie(Joue-les-Tours)
  • Gratis parkeren
B&B Hotel Tours Sud(Joue-les-Tours)
La Marbellière(Joue-les-Tours)
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pand was prima. Wel langs drukke weg. Echter het personeel is zeer klant onvriendelijk en nergens voor bereikbaar. Zelfs tijdens het diner is men alleen bezig met alles klaarzetten voor de volgende dag. Je moet bijna gillen, wil iemand naar je toekomen voor een bestelling. Ontbijt wordt niet of slecht aangevuld. Ook al ben je vroeg.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
17 juni 2016 beoordeeld

Mercure Tours Nord was vol, dus maar een keer Sud geprobeerd. Vergane glorie. Nodig aan renovatie toe. Overal vloerbedekking uit het jaar nul. Op het toilet van de kamer hangt zelfs nog een asbakje aan de muur geschroefd ! Inchecken was perfect, erg snel, had al via internet een pre-check-in gedaan.
Het eten was ronduit bedroevend. Vroeg om frites bij het eten, hadden ze de groenten maar vervangen door frites. Mijn partner heeft eten laten staan. Stukje vis op, rest terzijde geschoven. Ze durven er ook € 6 per glaasje wijn te vragen. Volgende keer weer Mercure Nord of elders

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
23 november 2015 beoordeeld

Wat opvallend is voor dit hotel uit een keten is het zeer goede restaurant met aan een gunstige prijs een voortreffelijk menu.De accomodatie op de kamer is doorsnee, maar goed voor de gevraagde prijzen.Er is een verwarmd binnenzwembad, waardoor wij er graag komen...maar.... er zijn wel voortdurend gymsessie en dgl. voor damesgroepjes.Beter ware het een bepaalde tijd vrij te houden voor de hotelgasten !

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
27 juli 2015 beoordeeld

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
17 augustus 2014 beoordeeld

Wij waren in juli met ons gezin op doorreis van Nederland naar de Dordogne en zochten een tussenstop met een zwembad voor onze dochter. Achteraf gezien waren we in Nederland iets te laat vertrokken waardoor we in Antwerpen en Parijs teveel langzaamrijdend verkeer hadden.
We kwamen pas om 23u aan en het zwembad was dus niet meer van toepassing, helaas! Het hotel ligt ongeveer 10 km van de snelweg in een soort subwijk van Tours zuid, je moet dus wel eenkwartiertje rijden naar de autoroute a-10.

De boeking deden wij vanuit de auto via het net, we hebben een app van de scoorde hotels waarop je kunt boeken. We betaalde EUR. 175,00 voor 1 nacht voor een 2 persoonsnamen met slaapbank. De slaapbanken was wel keurig gedekt en onze dochter kon heerlijk slapen. Ontbijt zou EUR. 15,00 per persoon kosten ook voor een kind, die hebben we maar overgeslagen. Ik had al een kijkje genomen in de lunchzaal en zag het "kale" buffet met een aantal rechauds. Het was mij duidelijk dat het ontbijt veel voor weinig zou betekenen.

We hebben bij aankomst nog gebruik gemaakt van roomservice, een flesje wijn met kaasplanken, maar dat was aanvankelijk niet meer mogelijk. Ik moest het balie personeel er even op attenderen dat op de kaart de mogelijkheid werd geboden tot 24.00u Er zijn dan nog beperkte mogelijkheden voor een aantal snacks.

Het balie personeel was vriendelijk, maar waren wel de avonddienst aan het afsluiten. Dat kom je duidelijk merken in hun gedrag en communicatie.

De kamers waren schoon en de bedden waren van goede slaapkwaliteit. De badkamer was ook schoon, maar eenvoudig. de parkeerplaats was niet beveiligd, maar het hotel ligt op een rustige plek. Er stonden vele auto's van reizigers die hun reisbagage in de auto hadden laten zitten.

Al om al, een schoon, netjes standaard hotel voor teveel geld. TIP: niet boeken via de accord site maar beter via booking.com e.d. Dan ben je goedkoper uit.

Kamertip: De parkeerplaats voor het hotel is niet afgesloten omheind, indien je inbraakbeveiliging hebt kun je een kamer boeken aan de kant van het parkeerterrein.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
ludovic R, Directeur général van Mercure Tours Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2014

Bonjour,
Merci pour votre commentaire sur votre séjour dans notre établissement. Je suis vraiment désolé que notre prestation n'ait pu répondre entièrement à vos attentes et je vous présente mes plus sincères excuses. Nous avons un service de restauration en chambre jusqu'à 22h et quelques produits (Club sandwich) qui sont servis jusqu'à 24h. Normalement le personnel de salle présent aurait dû vous en préparer. Concernant votre réservation, vous avez trouvé le tarif de la chambre un peu élevé, mais c'est une réservation de dernière minute pour une chambre familiale en période de vacances. Ce sont des chambres très demandées, mais en réservant plus longtemps à l'avance, vous pouvez profiter d'offres avantageuses sur Mercure.com ou Accorhotels.com.
En espérant vous accueillir de nouveau en Touraine lors d'un prochain séjour.