Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (623)
Beoordelingen filteren
623 resultaten
Waardering van reizigers
135
323
122
35
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
135
323
122
35
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 623 beoordelingen
Beoordeeld op 13 juni 2018

De kamers zijn klein, maar voorzien van alles wat belangrijk is. Wij hadden dit hotel geboekt voor een overnachting op doorreis. Daar was het heel geschikt voor. Vanwege de kleine kamer zou ik dit hotel zelf niet boeken voor langere tijd. Hotel was wel goed. Schoon, avondeten/ontbijt goed, vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
Bedank anoniem456
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 september 2017

Dit hotel geboekt op doorreis naar huis. Gezien eerdere goede ervaringen weer voor Ibis gekozen. Viel dit keer tegen. Op zich voldoen kamers prima voor een overnachting op doorreis. Had alleen pech dat ik een doorgelegen matras had waardoor slecht geslapen. s'Avonds in restaurant gegeten. Was geen succes. Weinig smaak. De entrecote was niet medium gebakken zoals besteld maar meer dan Well done. Vlees was ook taai. Ontbijt was prima. Je morst alleen zelf de eitjes koken. Het apparaat hiervoor was nog niet opgewarmd. Drie maal personeelslid aangesproken hierover. Zou komen kijken. Hij moet nog komen. Jammer. Deze Ibis niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank O4766DBfrankv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LaDirectionPC, Adjointe de Direction van Ibis Tours Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Frank v,
Thanks for your coment even if i would have prefered you had a good stay. I am sorry about the inconveniences you had and have allready shared with the food and beverage manager.
For your information, our rooms will have works next year.
I hope you will let us a second chance and will visit us again.
Sorry again, regards,
Solène GUCHET

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2016

Gewoon Ibis hotel met een prima ontbijt. Kamer was OK evenals de service. Na een Ibis gisteren viel de prijs van dit hotel wel tegen (€ 99,-- + € 10 p.p. ontbijt). Hotel ligt naast een Zone commercial met grote parkeerterreinen waar je je auto onbewaakt achterlaat.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank ryqwqthmj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pierre_Connan, Directeur général van Ibis Tours Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Beste ryqwqthmj,
Bedankt voor het delen van uw ervaring in het Ibis Tours Sud en de kwaliteit van onze kamers en ontbijt verduidelijkt te hebben. Ook bedankt voor het wijzen op de veiligheid van onze parking en rustig, ondanks de commerciële wijk Ik hoop dat we de kans om je weer te verwelkomen. In de tussentijd, groet Pierre CONNAN

PS: ik helaas geen Nederlands spreken en zich te verontschuldigen voor mij als Google vertaling is onvolmaakt.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel, schoon en lekker bed uitgebreid ontbijt. Erg fijn als je bij een hotel s'avonds naar binnen kunt lopen om een kamer te boeken.. Vriendelijk geholpen. Goede plek voor een goede nachtrust. Föhn aanwezig in de badkamer gratis wifi en tv op de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank sunshinebibi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pierre_Connan, Directeur général van Ibis Tours Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016
Google-vertaling

Lieber sunshinebibi
Vielen Dank für Ihre Erfahrung im Ibis Tours Sud teilen
Ich bin sehr erfreut, dass Sie die Qualität unserer Dienstleistungen und unserer Rezeption genossen. Wir begrüßen Sie gerne für Ihren nächsten Besuch in der Touraine.
Viele Grüße Peter CONNAN

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Bij Ibis weet je wat je krijgt. Bij deze vestiging staan de vanaf-prijzen zelfs op een bord aan de poort vermeld. Tot zover geen verrassingen.

Genoemde prijs (€73,00) is echter excl. ontbijt à €9,90 per persoon en exclusief €1,10 toeristenbelasting per persoon. Het ontbijt is prima, maar als je de een avond ervoor €45,00 all-in hebt betaald in Spanje in een noname Hostel, dan is dit wel even schrikken. Net als de drankjes bij het diner: €4,10 voor een flesje fris??? Niet normaal. Kan het eten nog zo goed zijn, dit voelt bijna als diefstal.

Concreet: de kamer is schoon, maar klein. Je koffer kan eigenlijk alleen op het bed gelegd worden. Verder past die nergens. Zeker met twee personen en in ons geval dus twee koffers is het even puzzelen. Het bed is goed (heel goed zelfs). De badkamer dan weer zo klein, dat je bij het afdrogen na het douchen moet oppassen dat je de glazen wand er niet uit slaat. Sowieso krijg je maar één middelgrote handdoek. Een tweede zou fijn zijn.

Al met al is het hotel best vier bollen qua beoordeling waard, als de prijs in verhouding zou staan. Daarom slecht drie bollen qua beoordeling.

Directie van Ibis: kijk nog eens goed naar de prijs-kwaliteitverhouding. Die kan echt beter!

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ytosnl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pierre_Connan, Directeur général van Ibis Tours Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Dear Yljas R
Hartelijk dank voor uw patagé ervaring van Ibis Tours Sud. Ik heb rekening gehouden met uw commentaar op de kamer prijzen vergeleken met de prijzen in Spanje. Ik begrijp dat je kunt worden verrast van dergelijke prijsverschillen zijn, lijkt het van belang om de economie van elk land in aanmerking.
Ik ben blij dat je genoten hebt van de kwaliteit van onze diensten, met name onze beddengoed. Ik hoop dat we de gelegenheid hebben om u te verwelkomen in nouveauen Touraine. In de tussentijd, groet Pierre CONNAN

PS: Ik heb niet het Nederlands beheersen en danken u bij voorbaat voor deze vertaling van Google.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken