Beoordeeld op 4 juli 2019

We hebben 2 nachten daar doorgebracht. Eenvoudiger kamers met goede bedden. Behoorlijk goed eten. 2 Zwembaden met (erg) koud water. Het was dan ook al bijna winter. Goede bediening.
Toen ze hoorden dat ik jarig was (filmpje van mijn kleinkinderen die lang zal hij leven zongen) kwam het bedienend en keuken personeel met hun versie. Happy birthday in de stijl van Stevie Wonder. Erg leuk.
Geen bezoek gebracht aan de rotstekening van de White Lady. Was 1 uur lopen en het was erg warm.

Datum van verblijf: juni 2019
BrandbergWhiteLady, Manager van Brandberg White Lady Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Thanks for visiting Brandberg White Lady Lodge.

Hope you enjoyed your stay with us, you wil remember us, as it was you birthday.

Thanks for your review on TripAdvisor, much appreciated.

Kind regards

Beoordeeld op 9 mei 2019

Lodge's ver van het restaurant en receptie, geen vriendelijke mevrouw bij de receptie, wifi moet je kopen, eten wat de pot schaft, in de avond zingt en danst het personeel., wel gezellig , geen airco in de lodge.

Datum van verblijf: april 2019
BrandbergWhiteLady, Manager van Brandberg White Lady Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Thanks for visiting Brandberg White Lady Lodge.
I don't know what you mean by "eat what the pot buys"....

Thanks for your review on TripAdvisor, it means a lot to us.
Regards

Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Positief aan deze Lodge is de nabijheid van de White Lady tekeningen, maar daar is dan ook alles wel mee gezegd. Inschatting is dat deze plek voor kampeergasten ook redelijk is, maar de chalets zijn erg verouderd, klein, geen fatsoenlijk regelbare temperatuur van douche (loeiheet of koud), niet schoon en oncomfortabel door gebrek aan fatsoenlijke airco (op water gedreven losse installatie, zonder uitleg) en slecht bed. Het ontbijt is erg karig en kwalitatief ondermaats. Nog niet te spreken over het slechte avondeten.
Tijdens het verblijf was ik jarig. Mijn partner had de receptie hierover geïnformeerd en gevraagd of er aandacht aan deze gelegenheid besteed kon worden. Krijgt hij een standaard mail terug met de prijzen van de Lodge. We hadden al lang een boeking, je vraagt je af of mail überhaupt wordt gelezen. Op een tweede mail volgde geen reactie meer.
‘s Avonds was er een Champions League wedstrijd die mijn partner en een groep Nederlandse gasten graag wilden zien. De eerste reactie van de eigenaresse was: “tot hoe laat duurt dat”. Ook vijf minuten voor einde wedstrijd kwam ze vragen hoe lang het nog ging duren. Je zou er een feestje van kunnen maken en denken dat het goed is voor de baromzet. Nou, deze eigenaresse interesseert het helemaal niets. Ze speelt duidelijk niet in op de behoeften van gasten. Heeft een gebrek aan aandacht en oprechte interesse voor de gast.

Datum van verblijf: april 2019
BrandbergWhiteLady, Manager van Brandberg White Lady Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Thanks for visiting Brandberg White Lady Lodge.
Sorry that we were such a disappointment to you.

I can remember you watching the soccer clearly. I have said before and will say it again, if guests makes is worthwhile to sit and watch soccer till 23:00 it's a different story, you were all sitting and the was only on person drinking a draft beer. I have to pay around 8 people overtime as we close 22:00.

Regards

Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie zandweg naar de camping/lodge toe. De camping plaatsen zijn erg ruim en hebben bijna allemaal wel een schaduwplek. Redelijk schone maar simpele toiletten en douches. Als camping gast kun je ook gebruik maken van de faciliteiten op de lodge. Zoals lekker liggen bij het zwembad! Alleen bij de lodge heb je elektriciteit om dingen op te laden.

Datum van verblijf: maart 2019
BrandbergWhiteLady, Manager van Brandberg White Lady Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Thanks for visiting Brandberg White Lady Lodge.

Hope you enjoyed your stay.

Thanks for your review on TripAdvisor.

Kind regards

Beoordeeld op 25 augustus 2018

Mooie lodge met leuk zwembadje en restaurant met goed eten. In avond danst en zingt het personeel. Wij stonden op de camping. Plekken langs de rivierbedding of iets hoger. Mooie uitzichten. Wel basis sanitair en geen stroom op camping. Wel water. Ongeveer 5-10 minuten lopen naar de lodge. Gaat prima tenzij er zoals bij ons leeuwen in de omgeving zijn gezien... Ook leuk om in avond met grote quad sunset tour te maken in omgeving Brandberg.

Kamertip: Camping zijn alle plekken mooi
Datum van verblijf: augustus 2018
BrandbergWhiteLady, Manager van Brandberg White Lady Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Hallo Claudia

Thanks for visiting Brandberg White Lady Lodge, hope you enjoyed your stay.

Thanks for your review on Trip Advisor, much appreciated.

Kind Regards