Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Tjonge wat een prima prijs prestatie verhouding. Wij hadden een grote kamer en heel modern met uitzicht naar boven. Echt in het plafond. Met ir afstandsbediening waar je alle zaken in de kamer mee kunt regelen. Grote badkamer, groot bed. Ontbijtzaal is wat krap. En je moet in de rij staan voor slechts een koffiemachine die langzaam is.
Verder is het ontbijt eenvoudig maar prima. De eierkook machine had ik nooit eerder gezien. Je hangt je ei in constant kokend water. Je haalt het stalen netje met ei er zelf uit in de gewenste tijd.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel is goed gelegen nabij de stad Luxemburg. Kamers zijn gehorig en je hoort de buren goed douchen of naar de wc gaan, daarbij zijn ze erg klein. Badkamer is erg gedateerd! Ontbijt is simpel maar goed.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 4 december 2018

Wij verbleven in Mandarina hotel voor 1 nacht van zaterdag op zondag. Voor ons ideaal daar wij vrienden bezochten die heel kortbij wonen (Bertrange). Hadden wel een kamer achteraan het gebouw - kamer is mooi en netjes en groot (ook de badkamer). Wat ook heel goed is, is de parkeermogelijkheid achteraan het hotel. Het ontbijt kan voor ons iets gevarieerder. Wij gaan zeker terug.

Kamertip: Kamers die achteraan liggen zijn nieuw en rustig
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Mooi hotel in Strassen, vlakbij de stad Luxemburg. Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Vriendelijk ontvangst, ruime kamer. Ontbijt eenvoudig, maar wel erg lekker. Lekker warme croissants en broodjes. In de buurt een paar restaurants voor iedere portemonnee. Bij het hotel een ruime ( gratis ) parkeerplaats.
Leuk hotel voor een stop op een doorreis.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 maart 2018

Schoon hotel met ruime parkeerplaats. Ontbijt was inbegrepen en ruim voldoende en gevarieerd.
Vraag om een kamer aan de achterkant van het hotel. De Route d'Arlon is een heel drukke weg. Ook aan de achterkant zijn kamers op een minder handige plek, zoals tegenover de ingang van de ontbijtzaal. Maar over het algemeen kan je je hier geen buil vallen.
De bushaltes voor de bus naar Luxemburg zijn bijna voor de deur. (In de weekends gratis...?)

Het hotel heeft zelf geen eetgelegenheid, maar in de nabije omgeving zit van alles. De Italiaan tegeonver de Pizaa Hut is uitstekend, maar wel duur.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant. De Route d'Arlon is een heel drukke weg.
Datum van verblijf: maart 2018