“Restaurant?”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je rijdt dit restaurant zo voorbij. Het is klein en je zou zeggen dat het niet veel speciaals is. Maar het eten is gewoon lekker niks over te zeggen. Zou er als ik in de buurt was zo weer terug gaan.

26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de liefhebbers van Indiaas eten volgens ons een echte aanrader voor als je in de buurt bent. Klein beetje investeren in de aankleding kan geen kwaad. Tandoori en kip korma waren perfect, prijs heel acceptabel.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg goed onthaald!Wist niet wat gekozen!maar wel top kwaliteit!!gezellig!!aanrader!ook lekkere wijnkeuze

7 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant rijdt je gemakkelijk langs, maar is zeker de moeite waard om toch op te zoeken als je in Luxemburg stad bent. Heerlijk gegeten.

24 oktober 2015 beoordeeld

Op loopafstand van ons hotel, waar we een nacht bleven op doorreis naar NL, was dit een goede keus, Wel reserveren. Op de zaterdagavond dat wij er waren, liep het kleine restaurant geheel vol.
zeer uitgebreide kaart net als bij de Chinees, dus moeilijk een keus te maken. Daarom het menu voor 2 gekozen. Aangepast aan de Europese smaak, dus zeker niet te heet. Inclusie een lieter huiswijn en water betaalden we Eur 68 . De koffie na kregen we aangeboden door het huis.

Reizigers die La Porte du Bengale bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In La Porte du Bengale geweest? Deel je ervaringen!