Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is wel prima.moet nog gaan slapen.
Wel in de brasserie gegeten.
Voorafje was prima.
De tonijn van mijn man ook.
De snit zelf van kalfsvlees was aangebrand aan beide kanten en zeer taai.
Gezegd dat ik dit niet wilde eten. Geen excuses wel een nieuwe snitzel die niet aangebrand was en niet taai, maar zwom in het vet.
Ook bij het op halen van de lege borden geen excuses. Ook iets gevraagd of het smaakte helaas.
Daarna wel drammen om een dessert of drankje te nemen. Moest wel 6 x zeggen dat we dat niet wilden.
Zonder een woord liep de ober weg.
Jammer. Je moet wel even afrekenen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel werden vriendelijk ontvangen je kan gratis parkeren simpel maar goed ontbijt.
Kamer en douche wc netjes.
Heb er wel wat gedronken niet gegeten.
Waren gezinnen stellen en ook wel wat zaken mensen in hotel.
Veel leuke dingen in de buurt Luxemburg stad half uurtje rijden , ook leuk om te bezoeken outlet centrum in de buurt of super markt de cactus.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed voor een nacht maar een lager verblijf was niet aan ons besteed. Het begon al met 5 minuten wachten aan de receptie, vervolgens was onze boeking kwijt maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Aan onze vraag van twee aparte bedden was mooi voldaan.
De kamers hadden wel wat groter gemogen, vooral de piepende bedden samen met de slechte verduisterings mogelijkheden van het raam hebben ervoor gezorgd dat onze nachtrust danig verstoord was. De badkamer was voorzien van een ruime inloopdouche enkel de zeepverdelers in plaats van losse flacons douchegel vonden we minder handig.
De minibar, gratis parking, het gezellige terras, het uitgebreide ontbijt, de huisdiervriendelijkheid en de goede wifi in het ganse hotel werd als prettig ervaren.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 11 juli 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn vrij standaard maar zijn opzich prima voor n nachtje.
Regelmatig in dit hotel verbleven. De kamers die ik gehad heb waren altijd schoon.
Personeel is altijd vriendelijk.
Keuken is tot laat open en eten is redelijk.
Voldoende gratis parkeergelegenheid altijd.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 oktober 2015 via mobiele applicatie

Ruime parking. Attente bediening. Prima kamers. Je kunt hier goed eten en slapen. De kamers zijn ruim en schoon. Op 5 minuten rijden van de snelweg. Op 10 minuten lopen van het centrum. Lokale binnenzwembad op de hoek. Proberen is de moeite waard.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken