“Ach het is een crêpe ”
Beoordeling van Le Bistrot a Crepes - GESLOTEN

Le Bistrot a Crepes
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De crêpe is prima maar ze hebben maar een steen, dus een tafel van 6 duurt ff en de eerste is al klaar al de laatsten te eten krijgen. Verder biets op aan te merken prima vers beslag dat heb ik ze zien maken met mooie streek producten

Datum van bezoek: augustus 2018

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere bretonse pannekoeken in een adembenemend authentiek frans kader.
Kwaliteit van het eten en de service is zeker in verhouding met de prijs.
De koffie was zo lekker dat ik onmiddelijk een 2de heb besteld, uitzonderlijk in dit gedeelte van Frankrijk

Datum van bezoek: april 2018
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker op het terras gezeten, biertje en prima gevulde crepe. Grote keuze. Leuk om te doen als je in Luzy bent. En het voorportaal van de bistrot is geweldig ingericht.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juli 2017 beoordeeld

Op het terras kan je een heerlijke crepe eten, maar ook binnen. Ler daarbij eens op de fraaie tehelvloer ne het plafond. Duidelijk is dat de creperie er niet van oorsprong zit. Wat valt er verder te zeggen. De crepes zijn goed en er is veel keuze.

Datum van bezoek: juni 2017
11 augustus 2016 beoordeeld

Middenin Luzy vind je een fijne creperie. Druk bezocht door zowel Fransen als Nederlanders. Heerlijke hartige crepes (Galettes) en zoete crepes al dan niet voorzien van roomijs. Gezellig, niet duur en goed van kwaliteit. Echt Frans voor ons Nederlanders.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Le Bistrot a Crepes bekeken, bekeken ook