“Teleurgesteld.”

Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Poortugaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst na de brand weer eten bij Abel. Wij werden direct naar de serre gebracht. Wat een sfeerloze ruimte is dat. En ondanks we naast een heather zaten was het toch koud.
Het eten was qua kwaliteit en smaak prima, niets op aan te merken. Gewoon lekker gegeten. Maar jammer dat je de bijgerechten zoals een klein schaaltje frietjes apart moet betalen.
Jammer, ‘t is maar de vraag of we hier nog heel vaak terug gaan komen.

Datum van bezoek: oktober 2020

4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer, als ik het in 1 woord zou moeten omschrijven.
De inrichting is geweldig mooi, maar er is geem synergie met wat er op het bord gebeurd. Indruk dat de centen terugverdiend moeten worden op het bord:
- carpaccio; zeer eenvoudig
- entrecote; portie leek 150gram en dan flauwe groente erbij. Prijs 27,50! En dan nog apart moeten betalen voor zeer zeer matige friet.

Het eten smaakt allemaal OK, maar waar is de liefde in het eten die wel in de inrichting zit? Met een dergelijke uitstraling verwacht je heel veel meer op het bord, maar nee, voor een lekkere hap kan je beter naar Kees of Tasman. Die overtreffen de verwachtigingen in elk opzicht. Jammer, als het eten ook 3 niveautjes omhoog gaat zou dit echt een topzaak kunnen zijn.

Kleine tip: Begin met zelf fiandises te maken i.p.v goedkope smaakloze koekjes die zo uit de Lidl kunnen komen.

27 september 2020 beoordeeld

Gewoon slecht eten... Iets drinken OK... Bediening... Doet z'n best.. Maar werk personeel aub gastvrijer op....

21 september 2020 beoordeeld

Mooie ligging met zicht op de golfbaan, ruim terras, mooie inrichting binnen. Corona maatregelen werden duidelijk uitgelegd. Het eten was redelijk, ik had er gezien de locatie en prijs wat meer van verwacht.

14 september 2020 beoordeeld

Wij waren hier vroeger wel vaker geweest en dachten na de brand weer eens langs te gaan. Op het terras heb je een super uitzicht op de golfbaan en op de achtergrond de Maas. Het eten viel ons erg tegen. Vroeger was het veel beter. Flauwe hap, weinig smaak en dat gold voor beide gerechten. De bijgeleverde groente waren zogenaamd culinair opgemaakt, maar weinig fantasie en smakeloos. Dit kan beter. Vinden het erg jammer voor zo´n leuk restaurant. Kok eruit en vernieuwen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Abel Grand Café Restaurant bekeken, bekeken ook

Poortugaal, Zuid-Holland

Oud-Beijerland, Zuid-Holland

In Abel Grand Café Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.