“Heerlijk ontbijt”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk frans bistrootje waar je heerlijk kunt ontbijten en lunchen. Gaan om 09.00 open. Voor ons complex Fuuka villa prima te lopen en super alternatief voor ontbijt. Personeel is heel vriendelijk en de eigenaar kwam ons nog even bon appetit wensen. Aanrader.

1 augustus 2017 beoordeeld

echte franse boulangerie met uitstekende espresso, croissants, echt stokbrood en super taartjes. aanrader!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht bij dit leuke franse tentje met parijse eigenaar. Vriendelijke bediening, binnen en buiten mogelijkheid om te zitten en even bij te komen van de hitte. Lekkere stokbroodjes met onder meer keus uit verscheidene soorten kaas (blauwe kaas, comte en emmentaler), nespressokoffie en heerlijke gebakjes. Kortom prima plek maar vergeleken met lokale tentjes wel wat prijziger. Dat hadden we er echter graag voor over.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje waar je o.a. heerlijke verse belegde stokbroodjes kan eten. Voor de lunch hebben we de croissants gegeten, super vers! Probeer ook de gebakjes, je zal er zeker geen spijt van krijgen :).

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk getoast baguette met ei en kaas gehad! Om mee te nemen een aardbeientaartje en croissant, was heerlijk! Zeker een aanrader voor ontbijt of lunch

Reizigers die La Chocolatine bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District
Langkawi, Langkawi District

Pantai Tengah, Langkawi

In La Chocolatine geweest? Deel je ervaringen!