5 weken geleden beoordeeld

Om tot 200 tekens te komen maak ik dit wat langer : De kamer was prima, onze opmerkingen werden asap opgelost, het ontbijt was voor ons zelfs te uitgebreid vermits wij vrij gehaast waren ... zeer vriendelijke service ! oef, meer dan 200 ! (belachelijke voorwaarde !!!)

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 september 2019

Altijd weer een fijn verblijf. Bij binnenkomst een heel prettig ontvangst, ruime fijne kamers, goed restaurant met een uitgebreide kaart, uitgebreid en goed buffet-ontbijt. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Qua interieur mooi hotel, goede ligging qua uitvalsbasis. Goed geïsoleerde kamers gezien geen geluidsoverlast vd snelweg. Wel veel last van muggen, hierdoor slechte nachtrust. Dit probleem komt vaker voor denk ik gezien alle vlekken tegen muren en plafond. Restaurant netjes verzorgd, bediening vriendelijk maar matig tempo.

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Kamer tov andere Van der Valk hotels zeer matig. Geen temperatuur regeling. Het was die nacht erg warm dus deur open. Urine en poep lucht in de nacht. Kakkerlak op de gang tegengekomen. Terras heel armoedig, dode planten, kapotte buitenverlichting, onkruid, geen gezellige sfeer zoals we gewend zijn bij Van der Valk. Personeel os verder wel vriendelijk. En een goed ontbijt daar ontbreekt niets aan. Maar voor ons geen reden om dit hotel aan te bevelen of terug te keren.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Uitstekende nieuwe kamers, ontbijt zoals altijd weer extreem goed. Hadden een kamer aan de goede kant van het hotel, anders kan je wellicht last hebben van de snelweg die voor de deur ligt. Gent is in ongeveer 20 minuutjes te bereiken en in Brugge ben je met 45/60minuten ook zo!