30 mei 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk ontvangst bij aankomst.. Nette kamers met airco!

Helaas was het avondeten enigszins prijzig en zeer slecht!
Ondanks bestelde Medium Steak kreeg ik een Rear Steak.. en verder was mijn Creme Brulee (GROEN!) ofwel bedorven..

Nadat ik het gezegd dat mijn desert niet goed was, werd er geen excuses aangeboden en/of iets anders aangeboden.. Ofwel slechte service.

Ben in veel hotels en restaurant geweest, maar dit is vooralsnog de slechtste waar ik ben geweest.. Mijn zien ze hier niet meer!!!

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door enorme file hier wezen eten, goed zicht op de stilstaande autos, ondanks de drukte goede correcte maar zeker vriendelijke bediening.

Maaltijd was goed op smaak, grote portie, prijs kwaliteit goed in verhouding

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
21 mei 2018 beoordeeld

prima accommodatie, vriendelijke bediening
geen last van de nabijgelegen drukke E17
prima ontbijtbuffet met een uitgebreide keuze
zeer hond vriendelijk, er is de mogelijk om met de hond in het aanpalende bos te wandelen
mooie ruime kamers

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
20 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier niet overnacht, maar wel heerlijk geluncht. Zoals (bijna) altijd bij van der Valk is de kwaliteit prima en vooral ook de service heel vriendelijk en snel. Het hotel ligt ideaal voor een tussenstop

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
14 mei 2018 beoordeeld

geen problemen, netjes ontvangst, goede kamer en ondanks de autoweg zeer rustig. prettige hotel. Parkeer mogelijkheden aanwezig., Entree stoep kan wat beter voor moeilijke voetgangers. Op ontbijt val niks aan te merken.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner