“Aangenaam verrast”
Beoordeling van Brasserie Zone 30

Brasserie Zone 30
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Nazareth
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zeer lekker gegeten, alles is vers klaargemaakt en dat proef je ook ! Vlotte bediening en vriendelijk personeel! Wij komen zeker terug met de kids!
Een aanrader

12 september 2019 beoordeeld

Op een volledig volgelopen zaterdag hadden we afgesproken met vrienden om hier rustig Aan tafel te schuiven. Bij het binnenkomen worden we vriendelijk ontvangen & naar onze tafel begeleid, we waren wat vroeger dan we oorspronkelijk hadden gereserveerd dus besloten we te genieten van de apero maison (de combo van limoncello & tonic is uitstekend!). Het eten was zoals altijd uitstekend, we namen met 2 de geflambeerde rib eye & 2x de oosterse tonijn. Ik nam een blue & kreeg ook wat ik verwachtte. Oke, voor een snelle hap is dit ( naargelang de omstandigheden) niet altijd het juiste adres maar keer op keer weet de chef weer een lach op ons gezicht te toveren! Alweer een topavond gehad doe zo verder!

10 september 2019 beoordeeld

Alweer aangenaam verrast door het team. Bij het binnenkomen werden we goed ontvangen en werd er ons een tafeltje aangewezen op het mooie gezellige terras. Daarna vroeg ze of we binnen of buiten wouden eten en wij hebben gekozen om buiten te eten. Na onze apero hadden mijn vriendin en ik liever toch binnen gegeten dit hebben we ook gevraagd en was zeker geen probleem. Wij hebben allebei gekozen voor de mosselen van de chef een echte aanrader! Ondanks de onverwachtse drukte werden wij toch goed bediend en hebben wij zeker kunnen genieten van het lekkere eten. Als slot hebben we nog voor een heerlijk dessert gekozen en er de 100% van genoten! Complimenten aan het hele team daar en zeker aan de chef en sous chef

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Een aanrader ; de mossels zone 30.
Vlotte bediening ondanks de drukte.
Met als afsluiter een uitstekend dessert!

9 september 2019 beoordeeld

Zone 30 is een uitstekende brasserie. Zowel het eten als de bediening is zeker van restaurantniveau. Men is er zeer vriendelijk en aquraat. Er is voldoende parkeergelegenheid in de onmiddellijke omgeving. Het interieur is mooi en er is een zeer mooi terras.

Reizigers die Brasserie Zone 30 bekeken, bekeken ook

Eke, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

Nazareth, Oost-Vlaanderen

Deinze, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Zone 30 geweest? Deel je ervaringen!