Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
Puerta Nazari(Orgiva)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

• Zwembad
Alcadima Hotel(Lanjarón)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

Andalucia Hotel(Lanjarón)
  • Gratis parkeren
Hotel Castillo Lanjaron(Lanjarón)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 47 per nacht.

Hotel Paraiso(Lanjarón)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Nuevo Palas(Lanjarón)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
2 november 2016 beoordeeld

De meest hygiënische bed and breakfast ooit maar je voelt je direct "thuis". Fantastisch ontbijt en geweldige "hosts". De kamers hebben alles wat je nodig hebt en GEEN TV.... zaaaaaalig !!! 5x per week kan je 's avonds aanschuiven aan de grote lekkere tafel!

Kamertip: Vraag een kamer aan de voorkant. Uitzicht mooier.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
11 september 2016 beoordeeld

Onze eerste ervaring met een B&B en het was een schot in de roos. De kamer was mooi met een comfortabel groot bed en airco. De badkamer was een pareltje met allerlei leuke verassingen (shampoo, zeep, bodylotion enz...) De kamer en heel de B&B waren kraaknet alsook het terras, tuin, zwembad.
Het ontbijt en avondeten waren superlekker, allemaal verse producten met veel liefde klaargemaakt.
+ punt(en) : teveel om op te noemen, het hartelijk onthaal, hulplijn bij verkeerd rijden, bron aan informatie over uitstappen, persoonlijke gids tijdens avondactiviteit, gezellige avonden op het terras met zeer lekkere verse sangria ....
- punt : dat de vakantie gedaan was en we naar huis moesten gaan
Bedankt Vanessa en Jorge voor deze vakantie. Jullie hebben ons hart gestolen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld

Casa Rural Cortijo Valavero is een adres om te koesteren. Het begint al bij de legendarische rit naar de B&B. Mooie omgeving, een prachtig uitzicht en zeer rustig gelegen in de bergen. Aangekomen verwelkomde Vanessa samen met haar man Jorge ons hartelijk. Zelden hebben we zo een spontane, lieve vrouw ontmoet. Elk woord is gemeend. De kamer is heel mooi met alle voorzieningen dat je je kan wensen. Er wordt ook een leuke attentie voorzien. Het ontbijt is gewoonweg super. Vers gebakken brood, huisbereide confituren, fruit, charcuterie .. voor elk wat wils.

Vanessa houdt van puur natuur en kookt met verse locale ingrediënten. De gerechten deze 's avonds geserveerd worden zijn ongelofelijk lekker. Vanessa kent de kunst om met dagverse producten te werken en deze zonder al te veel tierlantijntjes aan tafel te serveren.
Vanessa weet heel veel te vertellen over de omgeving, uitstappen, bezienswaardigheden, wandelingen...of om gewoon een snipperdag aan het zwembad te houden met een leuk boek.

Kortom, onze mooiste vakantie tot nu toe. Voor de omgeving, eten, drinken, comfort en service een dikke 10 op 10. Voor Vanessa en Jorge een 11 op 10.

Bedankt, bedankt en nog eens bedankt!

K en R

Kamertip: Familiekamer = luxe
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
27 juni 2016 beoordeeld

Wij hebben 1 week gelogeerd in Cortijo Valavero in de suite. De kamer was heel mooi, met alle voorzieningen die je maar kan bedenken. Het ontbijt is super: vers gebakken brood, eigen gemaakte confituren, vers fruit, eitjes gebakken zoals je het zelf wil. De omgeving en het uitzicht zijn heel mooi. Wij komen hier zeker terug.

Verbleef: juni 2016
31 juli 2015 beoordeeld

Opnieuw een aantal fantastische dagen in Cortijo Valavero gehad; wat hebben we genoten! Hier vind je in een rustieke cortijo alle rust en veel gezelligheid en worden je smaakpapillen op en top verwend. Vanessa is een heel bijzondere gastvrouw met veel humor die houdt van puur natuur en kookt met verse locale ingredienten en wat kan zij koken! Jorge verzorgt alles rond het huis en is de stille kracht op de achtergrond maar wat ziet het er allemaal verzorgd uit, complimenten. Vanessa weet heel veel te vertellen over de omgeving en uitstapjes. Het ontbijtbuffet is elke morgen weer een feest en de diners zijn super, de paella is onverslaanbaar en onvergetelijk lekker. Het hele team draagt bij aan een zeer relaxte vakantie die je niet gemakkelijk zult vergeten. We komen graag weer bij u terug TOPPERS!

Kamertip: Alle kamers zijn prima en van alle gemakken voorzien
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner