“Perfect, lekker en gezellig !!!!!!”

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Lujar zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Bed en Breakfast Cortijo Valavero
Beoordeeld als nr. 1 van 1 B&B's / pensions in Lujar
2 november 2016 beoordeeld

De meest hygiënische bed and breakfast ooit maar je voelt je direct "thuis". Fantastisch ontbijt en geweldige "hosts". De kamers hebben alles wat je nodig hebt en GEEN TV.... zaaaaaalig !!! 5x per week kan je 's avonds aanschuiven aan de grote lekkere tafel!

Kamertip: Vraag een kamer aan de voorkant. Uitzicht mooier.
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

11 september 2016 beoordeeld

Onze eerste ervaring met een B&B en het was een schot in de roos. De kamer was mooi met een comfortabel groot bed en airco. De badkamer was een pareltje met allerlei leuke verassingen (shampoo, zeep, bodylotion enz...) De kamer en heel de B&B waren kraaknet alsook het terras, tuin, zwembad.
Het ontbijt en avondeten waren superlekker, allemaal verse producten met veel liefde klaargemaakt.
+ punt(en) : teveel om op te noemen, het hartelijk onthaal, hulplijn bij verkeerd rijden, bron aan informatie over uitstappen, persoonlijke gids tijdens avondactiviteit, gezellige avonden op het terras met zeer lekkere verse sangria ....
- punt : dat de vakantie gedaan was en we naar huis moesten gaan
Bedankt Vanessa en Jorge voor deze vakantie. Jullie hebben ons hart gestolen.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld

Casa Rural Cortijo Valavero is een adres om te koesteren. Het begint al bij de legendarische rit naar de B&B. Mooie omgeving, een prachtig uitzicht en zeer rustig gelegen in de bergen. Aangekomen verwelkomde Vanessa samen met haar man Jorge ons hartelijk. Zelden hebben we zo een spontane, lieve vrouw ontmoet. Elk woord is gemeend. De kamer is heel mooi met alle voorzieningen dat je je kan wensen. Er wordt ook een leuke attentie voorzien. Het ontbijt is gewoonweg super. Vers gebakken brood, huisbereide confituren, fruit, charcuterie .. voor elk wat wils.

Vanessa houdt van puur natuur en kookt met verse locale ingrediënten. De gerechten deze 's avonds geserveerd worden zijn ongelofelijk lekker. Vanessa kent de kunst om met dagverse producten te werken en deze zonder al te veel tierlantijntjes aan tafel te serveren.
Vanessa weet heel veel te vertellen over de omgeving, uitstappen, bezienswaardigheden, wandelingen...of om gewoon een snipperdag aan het zwembad te houden met een leuk boek.

Kortom, onze mooiste vakantie tot nu toe. Voor de omgeving, eten, drinken, comfort en service een dikke 10 op 10. Voor Vanessa en Jorge een 11 op 10.

Bedankt, bedankt en nog eens bedankt!

K en R

Kamertip: Familiekamer = luxe
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
27 juni 2016 beoordeeld

Wij hebben 1 week gelogeerd in Cortijo Valavero in de suite. De kamer was heel mooi, met alle voorzieningen die je maar kan bedenken. Het ontbijt is super: vers gebakken brood, eigen gemaakte confituren, vers fruit, eitjes gebakken zoals je het zelf wil. De omgeving en het uitzicht zijn heel mooi. Wij komen hier zeker terug.

Verbleef: Juni, 2016
31 juli 2015 beoordeeld

Opnieuw een aantal fantastische dagen in Cortijo Valavero gehad; wat hebben we genoten! Hier vind je in een rustieke cortijo alle rust en veel gezelligheid en worden je smaakpapillen op en top verwend. Vanessa is een heel bijzondere gastvrouw met veel humor die houdt van puur natuur en kookt met verse locale ingredienten en wat kan zij koken! Jorge verzorgt alles rond het huis en is de stille kracht op de achtergrond maar wat ziet het er allemaal verzorgd uit, complimenten. Vanessa weet heel veel te vertellen over de omgeving en uitstapjes. Het ontbijtbuffet is elke morgen weer een feest en de diners zijn super, de paella is onverslaanbaar en onvergetelijk lekker. Het hele team draagt bij aan een zeer relaxte vakantie die je niet gemakkelijk zult vergeten. We komen graag weer bij u terug TOPPERS!

Kamertip: Alle kamers zijn prima en van alle gemakken voorzien
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
11 december 2014 beoordeeld

Geweldig.Een B & B in een natuurlijke omgeving,tussen alle soorten vruchten aan de bomen.
Een gastvrouw uit duizenden,Vanessa en Jorge ,service 5 sterren waard.
Prachtige kamer met een vergezicht in de bergen.Een geweldig klimaat,zwembad en rust.
Een aanrader voor iedereen.Je voelt je thuis,omgeven door vriendelijkheid,culinair verzorgt,meer kun je niet verlangen.Een gebied met alle mogelijkheden,zee,strand,spaanse dorpjes,het ALHAMBRA in Granada,alles is binnen bereik.Voor herhaling is het zeker de moeite waard.
Tot ziens Casa Rural Cortijo Valavero.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met familie
3 oktober 2014 beoordeeld

Een heerlijke vakantie gehad, heel vriendelijke ontvangst door Vanessa en een super service door haar , Jorge en hun team. Echt perfect schoongehouden kamers en omgeving,met op de kamer een leuke attentie als welkom, je voelde je echt thuis! Een lekker rustige plek met volop door Vanessa aangedragen mogelijkheden om uitstapjes te maken. Wandelingen in de buurt en naar t dorp zijn zeker aan te raden! Heerlijk gegeten en t ontbijtbuffet was iedere morgen weer n feestje! Kon je zeker n dag op vooruit! Alles heerlijk vers en uit eigen "tuin" met zorg en liefde bereid! Zeker n plek om nog n keer naar terug te gaan om te kunnen genieten van alle goede zorgen en rustige omgeving!!!

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner

In Bed en Breakfast Cortijo Valavero geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed en Breakfast Cortijo Valavero

Adres: Cortijo Valavero S/N, 18614 Lujar, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > provincie Granada > Lujar
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 B&B's / pensions in Lujar
Prijsklasse: € 75 - € 99 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Misschien wel één van de mooiste B&B´s aan de Costa Tropical van Granada. Dé plek bij uitstek voor levensgenieters. Kom genieten van de persoonlijke en huiselijke sfeer van een rasechte B&B met 5 sterren hotel service. 100% huisgemaakte lokale keuken met enkel de meest verse ingrediënten uit de directe omgeving. Ideaal voor natuurliefhebbers en wandelaars. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?