“Wat een mooie verrassing”

Balgera Vini di Balgera Paolo e C. Sas
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 dingen om te doen in Chiuro
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren een afspraak gemaakt om te komen proeven, ook keurig een reactie ontvangen en tijd afgesproken.
Tijdens de proeverij 5 wijnen geproefd en op basis van onze smaak en wensen zijn deze bepaald.
Alle wijnen hebben minimaal 10 jaar op grote vaten gelegen. De uitleg over de productie is heel uitgebreid en zeer duidelijk. Werken telkens op dezelfde manier, fermentatie in RVS, en rusten op cement ei en daarna lang in houtvat. Juist in hele grote vaten waardoor de houtsmaak minimaal is.
We vonden het fantastisch om deze wijnmaker ontdekt te hebben, want de wijnen zijn meteen te drinken en ook nog een aantal jaren te bewaren.
Zeker een aanrader als je in de buurt bent. Wel van te voren afspraak maken.

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Balgera Vini di Balgera Paolo e C. Sas bekeken, bekeken ook

Chiuro, Province of Sondrio

Bianzone, Province of Sondrio
Tirano, Province of Sondrio

In Balgera Vini di Balgera Paolo e C. Sas geweest? Deel je ervaringen!