“Heerlijk geslapen en gegeten ”

zum LOEWEN in Eimeldingen Gasthaus & Hotel
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Eimeldingen
Keukens: Duits
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit heerlijk ,recentelijk gerenoveerd en hotel een nacht doorgebracht. We kwamen laat aan na een vermoeiende reis en de keuken stond om het punt te sluiten (21.00) . De uiterst vriendelijk en dame achter de receptie ging gelijk de kaart halen en we konden alles nog bestellen ! Wat een service. Gezien de kwaliteit van het eten zou de keuken best langer open kunnen zijn ! .kamers zijn smaakvol modern ingericht . Een minpunt we hadden net een kamer waar lopend water van bovenliggende kamers goed te horen was... We hebben dit gemeld bij het uitchecken. Ze hadden nog niet eerder dit vernomen. Als idd niemand iets meld. Het probleem wordt zeker aangepakt gezien alle kwaliteit die duidelijk wordt nagestreefd. Van diner ,kamer tot het ontbijt in een woord perfect. .... Ook personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam
We komen zeker terug en dan voor langere periode ...

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het 2e jaar hier gestopt tijdens onze terugreis vanuit Italië. Vorig jaar het dagmenu met een hele malse biefstuk en dit jaar schnitzel met friet. Gerechten zijn goed verzorgd en smakelijk. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Italien kwamen wij terecht, voor 1 overnachting, in zum Loewen, net voorbij Basel. Hier bestaat nog ouderwetse gastvrijheid. Mooie betaalbare kamers, prima restaurant en ontbijt. Vanuit hier is het ca 7 uur naar de grens van Nederland.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten om Europapark te bezoeken. Super verblijf, nieuw hotel en gezellig en ruime kamers. Lekker ontbijt, aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant na Basel van de snelweg af met een fijn terras ! We werden direct vriendelijk ontvangen en konden nog om 14 uur een warme lunch krijgen . Het menu zag er goed uit maar we moesten nog naar NL rijden dus werd het een heerlijk voorafje met tomaatjes op diverse manieren gemaakt en koud soepje en daarna geschnetzeltes zuericher art en spaetzle goede portie en heerlijk! Jammer dat we er geen wijntje bij konden nemen maar een alkoholvrij biertje smaakt er ook goed bij
Een echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die zum LOEWEN in Eimeldingen Gasthaus & Hotel bekeken, bekeken ook

Eimeldingen, Baden-Württemberg
Weil am Rhein, Baden-Württemberg

Lorrach, Baden-Württemberg

Efringen-Kirchen, Baden-Württemberg

In zum LOEWEN in Eimeldingen Gasthaus & Hotel geweest? Deel je ervaringen!