“Lunch”

Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Bazel
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag geluncht
Lekker zoals gewoonlijk!
Ondanks dat het druk was geen lange wachttijden
Fijn dat je hier op zaterdag ook kan lunchen
Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

Maria bestelde vol au vent....was er niet. Dan Bollekes in tomatensaus...was er niet. Dan maar tomate crevete (dure dagprijs) Ik bestelde (van de kleine kaart) een bordje mosselen van de chef. Ik kreeg een pot mosselen, niets mis mee. De rekening: de mosselen kostten 29 euro (wat sowieso veel is, nog duurder dan aan de kust) Maar in de menukaart stond 19 euro. Bleek dat ik een 'pot' mosselen zou besteld hebben ipv een 'bordje'. (ik wist niet eens van het 'verschil' Toch wel spijtig want alle vorige keren dat we er iets kwamen eten (ligt op de fietsroute van en naar Melsele) was het ok.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras op een pleintje.
Veel verschillende smaken .
Vriendelijke vlotte bediening. Uitstekende gerechten klaargemaakt zoals het hoort.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Het was ondertussen al 3 jaar geleden dat we hier gaan eten waren maar het positieve van de eerste keer was terug aanwezig.

Het eten was lekker en meer dan voldoende. Echt goedkoop kan je dit restaurant niet noemen maar kwaliteit heeft natuurlijk een prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Zaterdag middag een winderige middag...en toen zagen we een bordje met det tekst
'Lunchmenu 25 euro'....waarom zouden we het niet proberen.

De Wase Wis in het mooie Bazel (Waas)
Om buiten te eten was er iets te veel wind....dus gingen we naar binnen.

Gezellige zaak en vriendelijke ontvangst....Direct werdt ons een hapje aangeboden en het menu voorgesteld...Het lunchmenu was perfect en de inhoud van de glazen wijn is er Bourgondisch en lekker...er is een gezellige gemoedelijke sfeer en de bediening is even goed als het gene dat er aan tafel komt...dus echt een aanrader!!! Voor 25 euro krijg je er gerechten die niet onder moeten doen voor de 'à la carte gerechten' die er ook super goed zijn.

Dus wij komen terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die DE WASE WIS bekeken, bekeken ook

Bazel, Oost-Vlaanderen

Bazel, Oost-Vlaanderen
Kruibeke, Oost-Vlaanderen

Temse, Oost-Vlaanderen
Antwerpen, Antwerpen

In DE WASE WIS geweest? Deel je ervaringen!