“Verjaardagslunch op mooie locatie!”
Beoordeling van De Eenhoorn

De Eenhoorn
Geclassificeerd als nr. 4 van 7 Restaurants in Bazel
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Fijn ontvangen door de charmante patron, glaasje champagne wordt aan tafel uitgeschonken dus je ziet wat je krijgt. We bestelden à la carte voor- en hoofdgerecht en werden vlot bediend (zoals door ons gevraagd was). Mijn tafelgenoot smulde van superverse oesters, ik genoot van heerlijke caviaar (zoals het hoort met een ivoren lepeltje). Daarna een pracht van een griet, op graat gebakken met daarbij de perfecte mousselinesaus met kappertjes. Heerlijk !!!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! Wat een aangename ervaring! Super vriendelijk personeel, heel hard in de weer voor alles. Nog het meest verrast door het lekkere eten! Culinair hoogstaand! Danku aan het hele team om ons zo te laten genieten!

2 april 2018 beoordeeld

Op voorhand gemeld dat er 1 persoon van de 7 een veganist is. Ze wisten werkelijk niet wat geven. Dan maar een aspergeROOMsoep ?! Kok kwam zeggen dat hij in de keuken iets zou bedenken. Ondertussen wou de oude serveuse de voorgerechten al noteren. Sorry Mevr we wachten op de chef om een voorstel te doen voor een vega voorgerecht. Zij : zal niet gaan hoor, de chef is aan het koken ?!?!
Het aperitief was nog niet half leeg, of daar stonden de glazen al gevuld met witte wijn en het pilsje. De witte wijn nog niet uit of de rode was al ingeschonken !!! Waarom die haast ???
Bij de Irish koffie en de 3 Italian koffie's waren er 2 met vers opgeklopte room en 2 met room die zo wegzonk en heel waterachtig was. Later hoorden we dat de waterachtige room nog in de machine zat van de vorige dag en dat de verse room er daarna juist was ingedaan! Is het niet de moeite om te zorgen dat IEDERE Irish- of Italian koffie in orde is?
Toen we vertrokken vroeg de oude serveuse : Alles naar wens? Ik legde haar uit dat we de vorige 3 keren heel tevreden waren maar nu absoluut niet en waarom. Volgende keer dan beter hé zei ze en ze draaide zich om met haar ogen draaiend en kop schuddend. Zij verschoot natuurlijk dat mijn zoon achter haar stond en gezien had hoe ze achter mijn rug deed. Werkelijk een heel laag niveau. En dat terwijl we ons gezin eens een leuke Paaslunch wilden geven...

geert v, Eigenaar van De Eenhoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Beste,

Het betreurt ons ten zeerste dat wij U en UW zoon niet tevreden hebben kunnen stellen op een zeer drukke paaszondag voor de lunch.
U hebt mij idd op de hoogte gebracht van de meer dan uiterst ZEER SPECIALE wensen van uw zoon, en dit op zaterdag LAAT in de namiddag de dag voor jullie bezoek aan ons restaurant.
Ik heb u op dat moment gevraagd of het goed was dat we een aspergemenu zouden voorstellen.
"Perfect" waren antwoordde u toen !!!!!
Ik heb op zondagmiddag persoonlijk en op een moment dat ik in mijn keuken MOET zijn met zo een drukte een groot aantal voorstellen aan tafel komen doen.
NIETS maar dan ook NIETS voldeed aan de eisen van U en UW zoon.
U : u gaat mijn zoon toch geen asperges geven !!!!! ??
Dit was het startsein om de sfeer bij U ver onder het vriespunt te laten dalen.
Dit was tevens ook het moment dat we niks meer goed konden doen volgens U en voor U.
Beste mevrouw, we hebben een zeer uitgebreide menukaart en wij willen daar bijzonder graag van afwijken op maat van de wensen van de klant (wat blijkbaar steeds moeilijker word) indien wij de tijd krijgen om de nodige ingrediënten te bestellen en te laten leveren.
Ja zelfs op de drukste dagen van het jaar.
En onze excuses voor de gemaakte fouten op drankgebied, maar wij werken op piekmomenten met een aantal zeer gemotiveerde studenten die soms wel eens een foutje maken.
Sorry hiervoor ...

Wij wensen U en UW familie nog heel leuke restaurantbezoeken !!

17 maart 2018 beoordeeld

Voor herhaling vatbaar !
Blijft zeker op onze verlanglijst staan. Lekker, vriendelijke bediening en zeer lekker.
Echt genieten

4 maart 2018 beoordeeld

Het was weer even geleden dat we nog eens in de eenhoorn gingen dineren, maar het was weer een leuke culinaire beleving. Discrete maar zeer correcte vriendelijke bediening. Het eten is van hapje tot dessert tot in de puntjes verzorgd. Leuke en verrassende suggesties! Onze keuze viel op de escargots en de vitello tonato. Wat wijnen betreft volg ik steeds de keuze van het huis. Nog geen enkele keer slecht af geweest met de keuze van de huiswijn. Deze keer was het een Zuid Afrikaanse wijn, prijs/kwaliteit niks op aan te merken! We kijken alvast uit naar een volgend bezoek!

Reizigers die De Eenhoorn bekeken, bekeken ook

Bazel, Oost-Vlaanderen

Bazel, Oost-Vlaanderen
Kruibeke, Oost-Vlaanderen

In De Eenhoorn geweest? Deel je ervaringen!