“Prima voor pitstop.”

Geclassificeerd als nr. 13 van 14 Restaurants in Sprimont
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg naar Zuid-Frankrijk gestopt voor toiletbezoek en een cappuccino.

Hiervoor is het geschikt. Om lekker te eten wellicht even verder rijden.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ouderwets low Class restaurant uit de jaren 60 dat nog steeds bestaat. Bijzonder onaardige en slechte kok, restaurant prijzen maar viezer en ongezonder dan de gemiddelde Amerikaanse hamburger keten. Blijf weg!!! Rijd door!!!

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie was zo slecht van kwaliteit (waterig) dat wij deze niet hebben gedronken. De bediening was niet vriendelijk en verre van klantgericht. Enige pluspunt hier zijn de candybars. Volgende keer alleen in geval van hoge nood onderweg en candybars kopen met de € 0,70 tegoedbon na het toiletbezoek ..

22 juni 2017 beoordeeld

De service was goed, de inrichting ok voor een wegrestaurant, de rest abominable. Niet voor herhaling vatbaar, niets meer aan toe te voegen

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gestopt na een lange rit met de wagen , de WC's waren proper en verzorgd . Veel autostrade eethuizen kunnen er een puntje aan zuigen . We werden vriendelijk ontvangen van de dame achter het buffet , keuze genoeg en de schnitzels Warner goed gebakken en de autostradepuree was lekker . Kortom we stoppen in het vervolg hier zeker opnieuw .

Reizigers die AC Restaurant [Autogrill Belgium] bekeken, bekeken ook

Sprimont, Provincie Luik

In AC Restaurant [Autogrill Belgium] geweest? Deel je ervaringen!